Friday, December 24, 2010

Orang yang mengaku dibawa ke neraka

kindergartenlibrary | 4:30:00 AM | 2Comments |

 السلام عليكمYang ni tak tahu lah betul ke tak . . No komen . . Baca je lah . .
5 Orang Yang Mengaku Pernah Di Bawa Ke Neraka

1.Philip Mantofa
Dibawa ke neraka pada tanggal 1 Januari 2000. Di sana beliau melihat bagaimana orang-orang yang tidak mengenali Tuhan disiksa oleh iblis terus menerus tanpa berhenti. Dia melihat lembah api dan melihat wanita yang suka berzina sedang disiksa.
2.Jennifer Perez 
Dibawa ke neraka pada tanggal 2 Mei 1997. Waktu itu umurnya baru 15 tahun. Di neraka dia melihat setan-setan menyiksa jiwa-jiwa yang belum diselamatkan. Ada yang dipancung, ada yang ditusuk-tusuk badannya. Pulang dari neraka dia langsung bertaubat.
3.Bill Wiese
Beliau pernah ada di neraka selama 23 minit. Di sana dia merasa sendirian, ketakutan melihat setan sedang menyiksa orang-orang yang tidak percaya pada Tuhan, melihat daging terbakar dan bagaimana baunya yang membuat mual.Pengalamannya di neraka ditulis dalam buku “23 Minutes in Hell”.
4.Daniel Ekechukwu
Lelaki dari Nigeria ini mengalami kemalangan kereta dan sudah dinyatakan meninggal.Tapi 3 hari kemudian hidup kembali. Selama 3 hari itulah beliau dibawa ke neraka. Disana dia melihat orang-orang yang makan dagingnya sendiri, terus dimakan lagi. Terus begitu sampai selamanya.
5.Mary Katrin Baxter
Wanita ini dibawa ke neraka tahun pada 1976. Di sana dia melihat ada lembah berbentuk mangkuk yang berisi api yang tidak pernah padam.Di dalam api itu ada orang-orang yang tidak percaya pada Tuhan. Mereka dihukum disana selamanya.Kesaksian itu dibuat dalam buku yang diberi judul "A Divine Revelation Of Hell".





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...