Friday, May 17, 2013

Anugerah kecemerlangan (STPM)

Elvy Nellysha | 6:14:00 AM | 6Comments |
Hari ini , pada tarikh 17.5.2013 , Nelly telah pergi ke sekolah . . So ? Nelly buat apa ? Nelly mengikuti program 2 dalam 1 ! hahahaha !

1 . Anugerah kecemerlangan (PMR,SPM dan STPM)
2. Sambutan hari guru

Seronok sangat sebab dapat anugerah kecemerlangan untuk STPM . . Sambutan meriah even hujan . Redah je . . =D

Untuk STPM , 6 orang telah menerima anugerah dan Sanjeetha Nair pula diumumkan sebagai pelajar terbaik daerah . Huwaaa !
Bestnya !

So , kitorang pakai baju ala-ala nak konvo tu . Wah , terasa lain . Selalu pakai baju sekolah . So , dapatlah plak yang comel lote , plug dan duit ! Alhamdulillah . . =)












With my teacher . .

With adik angkat Nelly . .




Btw , Nelly pun tak jangka la dapat anugerah pelajar cemerlang . Pernah pasang angan-angan , tapi rasa macam jauh sangat nak capai . Now , dah tercapai . =)

6 comments:

nini said...

salam...tahniah nelly....btw...suka nama nelly...u.n.i.k =D

nini said...

salam...tahniah nelly....btw...suka nama nelly...u.n.i.k =D

Sya_Merpati Putih 88 said...

tahniah nelly...
akak bangga dgn pencapaian kamu..
semoga terus berjaya dlm apa jua bidang yg bakal diceburi..
good luck :)

Shakira Pathi said...

Tahniah Nelly, rezeki Tuhan nak bagi :)

diana said...

tahniah Nelly..tumbang bangga>>:)

Miss Xyz said...

alhamdullilah, bestnya. Saya memang teringin sgt kalau masuk sehari pun jadilah! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...