Sunday, July 1, 2012

Hari sukan sekolah Nelly

Elvy Nellysha | 6:20:00 AM | 17Comments |
Yeah , Hari Sukan ! Nelly rumah biru tapi Nelly cuma tukang ambil gambar tak berbayar sepanjang hari sukan . Hahaha . . Seriously , sepanjang hari sukan memang meriah . . Dan paling Nelly bangga rumah biru juara tahun ini ! Ha , kau ! Tahniah rumah biru dan atlet-atlet yang telah menyumbang tenaga mereka untuk menjadi juara ! Yahooo ! Bangga Nelly even Nelly jadi tukang pemerhati + penyokong ! Hehehehe !

Cuma , hiasan rumah sukan dimenangi oleh rumah merah ! Ini rumah sukan mak Nelly dengan adik Nelly . . Nelly je tersesat rumah biru . . Tapi , nasib baik wa kuat semangat nak rumah biru juga even lebih suka warna merah ! Hentam je lahhhh . .

Ini antara gambar yang Nelly ambil . Banyak sangat . So , Nelly masukkan yang rasa nak masukkan . Hahaha . . .



Nelly saja nak menyemak kat rumah sukan . hehe . lawa je dalam gambar rumah sukan ni . Tapi , tak dapat jadi juara . . Hishhh . . . Tak apa , tak apa .


 Rumah kuning pun Nelly tumpang menyemak mek gambar . . Hahaha 



Putera katak ! Nelly jumpa putera katak kat rumah hijau ! Hahahaha

Rumah merah ni jadi juara hiasan rumah . Mana taknya , meriah kau !








 Seronoklah yang diangkat tu . Hahahaha




 Maskot rumah merah memang comel ! Hahaha . Kecik-kecik je . Baju maskot ? Sesuai dengan budak yang pakai baju maskot ni . .


 Cikgu rumah merah pun ikut perbarisan . Semangat tuh !





Nelly dengan Aqilah . Mak dia cikgu rumah merah . Anaknya pun dipakaikan baju merah . . Semangat rumah merah betul ! 

 Comellah maskot ni . Paling bagus makot ni suka jalan-jalan . Senang sikit nak jumpa . Hahahaha

Sob . Sob .! Adik Nelly meniaga aiskrim . Nelly tak boleh makan aiskrim . Sedih amat !



 Muka budak-budak yang meniaga . Rajin kau !

 Kau nampak tu ? Atlet biru depan sekali ! Hahahaha

 Cikgu yang menyokong dari tepi . Ramai sebenarnya yang menyokong , tapi semua di seberang padang



 Tarik tali : Rumah merah juara kan ? Er , tak pasti . .

Dapat juga ambil gambar dengan maskot kecik ni . Hahahaha

17 comments:

Umie Naziera said...

waduhh Nelly,akak dh rindu zamn skolah nie ;'(
tp msa sukan skolah akk dlu,akak msuk acara lari tepi padang,muahaha..pemls giler join sukan (Y)

miss Fyqa said...

rindu zaman sekolah! ;);)

Miss Xyz said...

yeay, hari itu pun kat sklh saya ada hari sukan. Allhamdullilah, rumah sukan saya (ungu) menang tahun ni. Klu dulu, asyik2 nombor last jer, ahaha XD

Shafiq said...

Teringat zaman sekolah dulu... :-)

Nyamuk Terbang said...

akk dlu rumah biru ^^

Cik Fie said...

GO RUMAH BIRU (!) saya pon rumah biru . tapi rumah biru kat sekolah lain la . hihihi . :D

afiqazizan said...

Meriahnya hari sukan ni..rindu jugak nak bersekolah balik..hehe.

|shuhadaothman|TM said...

hehe. nk tumpang bangga jugak la sbb shu pon dr skolah rndah smpai mngah rumah biru. haha :D

Yumida said...

tgk pic ni..terimbau zaman skolah menengah dulu..beznye

miss fluffy said...

huhu bestnyer hari sukan..dh lama tgglkan sekolah...hehe lm xlari..;p

Carl Lesmana said...

oh, really owsem! rindu masa kena jadi photographer, masa hari sukan hehehe

sHiMi sHinHae~ said...

siyes meriah skolah kamu buat event (tetiba rindu zaman skola T_T )

Princess Syazliyana said...

saya pon rumah biru :3 and rumah biru juara sukan tahunan sekolah sy jugak :D

kay_are said...

meriah2.. dah lame dah tak rase pengalaman umah sukan macam ni.. lame dah tinggal.. teringat zaman dulu ngan maskot, kawad sume.. memang best!

misz moon said...

wow, meriah!! slalu yang top rumah merah biru n kuning je.. hahaha (jgn marah).. btw.. kak nelly kenapa sama tinggi ngn bdk yg pkai maskot tu? hehehe :p

Anasyg said...

eh- nelly bdak skolah raja muda musa? apsal ta pernah nampak pun sebelum ni

schanazri said...

sangat meriah! bile dah masok u ni tetibe teringi bak sukan cam nie balik............

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...