Monday, July 30, 2012

Eh , dah nak raya ke ? Lama lagi kan ? Hehehe

Elvy Nellysha | 6:07:00 AM | 7Comments |
Dang dang dum , bunyi mercun ! Hei , mercun sudah berbunyi sana sini . Meriam belum . . Dulu masa kecik-kecik , duduk kat kawasan kampung , so nak main merian sampai bunyi kebabooomm pun kira ok lagi . . Jarang eden nak dengar orang main meriam putus tangan , putus jari bagai macam sekarang .

Maklum sajalah , dulu ayah yang main meriam . Nelly ? Just tolong tepuk tangan je tanda gembira ! Fine ! Hahahaha ! Bunga api pun dah kira hebat masa tu . Hehehe

Masa puasa nilah adik-adik Nelly yang kecik tau mana nak gunakan duit dengan betul mengikut pandangan mereka , iaitu beli mercun atau bunga api pakai duit mak ayah ! Hahaha






Nelly mana ? Ish , dorang je main ! Tapi kan , bila dah besar ni , susah pulak nak ada mood 'join' sama main mercun atau bunga api . Takut tak berjari !!

7 comments:

nurul amirah athirah said...

haha , best ><

miss Fyqa said...

fyqa takut oh main mercun. hehe..

Siti Aniza said...

mercun ni x berbahaya ke.. takut lah

diana said...

dua2 ni adik nelly ke??

Eza Boom Boom :) said...

Hati2 kalau main mercun. Malang tak berbau. Huhu.

E'in said...

e'in pun dh xsabar nak raya nelly.. dah shopping raya x? hehe

Rniz said...

Thanks ye sbb judi jenguk blog kite.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...