Wednesday, July 25, 2012

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Elvy Nellysha | 6:49:00 AM | 6Comments |
Rasanya belum terlewat lagi Nelly nak ucapkan Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua umat Islam . . Alhamdulillah , masih hidup lagi dan diberi peluang untuk kita berpuasa selama sebulan pada tahun ini , InsyaAllah . .









Ustazah Nelly kata masa dekat perhimpunan "Siapa yang lapar , dia berjaya untuk berpuasa pada hari itu . Semua manusia akan rasa lapar . Bila lapar , baru kita tau macam mana rasanya orang yang tak dapat makan . Tapi kalau relaks je ,maknanya dia tak berjaya berpuasa pada hari itu . Tak sampai apa yang sepatutnya disampaikan . ."

*Lebih kurang macam ni lah ayatnya . .*


Sila manfaatkan entri ini sebaik mungkin . .

6 comments:

Fatihah said...

salam ramadhan nelly :)

miss Fyqa said...

Salam Ramadhan buat Nelly :)

Asyiqin Haulisah said...

nelly selamat berpuasa jugak ye. :)

Asyiqin Haulisah said...

nelly selamat berpuasa jugak ye. :)

✿Lady Ainaa✿ said...

Selamat berpuasa dear... betul tu, puasa nilah kita perbanyakan amal soleh kita.. hehehe salam ramadhan al mubarak dear

nik ros said...

salam ramadhan dear.moga Allah permudahkan puasa kita semua :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...