Thursday, June 6, 2013

Edisi kanak-kanak ! Kisah masa kecikkk !!

Elvy Nellysha | 3:37:00 AM | 4Comments |
Pertama , pernah tak , masa kecik , mak atau ayah korang cakap macam ni ?


Korang tau tak , kalau mak Nelly cakap macam tu , Nelly angguk-angguk , lepas tu fikir macam ni ! 


Jadi , hakikatnya Nelly amik ! =D

Alasan ? Sebab Nelly kenal ! Yelah , kalau kawan-kawan Nelly bagi gula-gula , mak Nelly tak kenal yang mana 1 . Mean , tak la kenal semua . Hehehe . .

Kadang-kadang , pakcik jaga pagar tu bagi gula-gula . Mesti la amek . Err ? Boleh pakai ke ? Ok , pakcik jaga pun mesti la bukan orang tu aje kan ! Tukar-tukar pakcik jaga . Ingat pulakkk aku ni ~

 Cewah , masa kecik-kecik fikir jauh tu ! 

Kadang-kadang guru besar bagi cekelattt !! Upah tolong angkat beg !
Sebenarnya nak cekelatt je . . =D


Pernah tak buat ? =p


Kedua , selalu mak Nelly kata :


So , Nelly bayangkan perut Nelly akan terhakis sebab ulat makan dan Nelly tak de perut ! OMG ! Semata-mata nak ada perut , so , Nelly pun makan ~


Bila besar , yeahhh !! 

sabar je laaa ~~

Ketiga , Nelly dan Najwa suka sangat tengok gambar planet dan paling suka tengok matahari sebab matahari besauuu ! Selalu Nelly cakap kat najwa : 


Bila dah besar , 



Keempat , Nelly dan Najwa masa kecik tinggal kat rumah orang . Mean , orang jaga kitorang masa mak Nelly sambung belajar . Masa kecik selalu terfikir :


Dah besar :



Terasa kelakar la pulak ! =D

4 comments:

Gucciey Lavender said...

hahah . lawak kan ? biasalah masa kecik .. tak bole pk lagi . bila dah besar "ohh , ptutlah mak aku ckap mcm ni.." kiranya ada hikmah lah ken .. hikhikhik

diana said...

eiii..tak malu...nangis ,...heheh

teha said...

bila teringat balik , mmg lawak laa kan.. time kecik , cpt jee kita caye ape yg org ckp.. hihihi

Mya said...

hahaha mostly true! :pp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...