Tuesday, July 30, 2013

Keluar dari tahfiz : Sebak !

Elvy Nellysha | 6:40:00 AM | 8Comments |

Hari ini , 29.7.2013 dengan rasminya Nelly sudah keluar dari tahfiz . Nelly keluar awal sebab dapat tawaran ke Universiti Utara Malaysia, Sintok Kedah dalam course Sarjana Muda Pengurusan Teknologi Dengan Kepujian . Berat rasanya nak tinggalkan adik-adik yang Nelly sayang . Masa ambik barang , tak tertahan tengok muka mereka yang Nelly kenal dalam 7 bulan .

Masa salam , peluk , terasa berat sangat ! Dan dengan tak sedar , airmata ni menitik juga setelah tahan untuk jangka masa yang lama ! Huwaa ! Nelly rindu dorang . Bila dah pisah macam ni , rasa rindu dan tak nak tinggalkan dorang . . Tapi , atas sebab tertentu , Nelly kena keluar . . 

Paling sedih , bila tengok balik video yang Naja , Anis , Zakiah dan Aini buat . Bila tengok , terus nangis . Naja nangis ! Yup , dia nangis dan Nelly pun nangis . Sebak nak tinggalkan dia . Tapi , Nelly memang akan tengok dorang kalau ada masa . 

Lama juga kat tahfiz sebab nak ambil barang dan tup tup ! Buat biodata . Hampir 10 buku . Lenguh tangan . Masa nak tulis pun , rasa macam lemah tapi kuatkan jugakkk . . . Banyak kenangan kat sana . . Banyak sangat sampai tak terkata even dalam tempoh 7 bulan ! 7 bulan je ! Tapi , rasa macam dah 7 tahun !

Sedar tak sedar , menangis juga la nak tinggalkan tahfiz . . =(
I will miss u all , my dear ! <3






Gambar ramai-ramai tak boleh letak atas sebab tertentu . . huhu . . .

With my mum n ustazah Ain ! =)

SEMOGA MEREKA SEMUA MENJADI HAFIZAH 1 HARI NANTI . AMIN !!

8 comments:

E'in said...

sedih plak bace.. xmo nangis2... good luck nelly blaja kat tmpt baru...

cik chenta said...

wc to uum hee

umishahirah. said...

setiap pertemuan pasti ada perpisahan. btw goodluck nanti. kawan umi ada yg dapat uum. hee

Sya_Merpati Putih 88 said...

stiap ada pertemuan pasti akan ada perpisahan...bila nada masa nanti awak boleh singgah melawat kawan2 dekat tahfiz nie kan...

btw, akan nk ucapkan tahniah dan semoga ters success dalam pelajaran.... :)

Elvy Nellysha said...

ein : =')

Elvy Nellysha said...

cik chenta : maceh !

Elvy Nellysha said...

umishahirah : hehe . tq ..

Elvy Nellysha said...

sya : maceh sgt2 ! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...