Sunday, November 11, 2012

20 sebab kenapa saya suka kawan awak !

Elvy Nellysha | 4:26:00 AM | 26Comments |
                                          20 sebab kenapa saya suka kawan awak !





1. Comel tapi comot .

2. Baik tapi nakal .

3. Cantik tapi pastu perasan cun !

4.  Otak gila-gila tapi tak jahat !

5. Hyperaktif tapi sebenarnya pasif !

6. Suka gelak macam langsuir ! Hahaha !

7.  Sporting tapi fokus .

8.  Caring tapi hating !

9. Selekeh tapi smart ! Haha (Acaner tuh ?)

10. Gosip tak habis-habis , mengumpat pun boleh tahan !

11.  Suka cover line kawan . Hahaha . Sapa tu ?

12.  Belum cakap dah gelak dulu .

13. Pelempang jarak jauh kerap diberi (PJJ . =))

14.  Kalau cakap sampai sakit telinga .

15.  Salah tapi tak mengaku!

16. Mengutuk pandai cover !

17.  Pakai jam tapi tanya orang .

18.  Cikgu ajar buat-buat  faham tapi tak faham pun!

19.  Sambil tidur tangan macam menulis . (Camne tuh? Cuba fikir!)

20.  Time exam pandang kiri kanan tangan pegang kalkulator .
(minta jawapan mana yang sempat)


Macam banyak benda jahat je ! Hahaha ! But , I love you !



26 comments:

fiqkbe said...

suka kwn ngn fiq x? :P

Nelly Strange said...

ofcourse ! hahaha

NIA SI DRUMSTICK said...

semoga kekal smpai bile2..nk jd kwn baek nelly jgak la..hehehe

a.fazliana said...

good luck tuk stpm nie . sama2 lah kita berSTPM . hee :)

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

hehe semua comel2 je sebabnye... ^^

kay_are said...

kawan2 macam kat atas tu nye sifat.. memang hapening r kalau di wat kawan kan ^^

Cik Yatt said...

alahai rndu kwn sek..zmn sek pling best

UniMeOw said...

suka no 16..hahaha

✿Lady Ainaa✿ said...

heheh bff forever.. wahhh.. ena punya bff pun dah jauh dari ena.. bila la dapat gather, rindu kat dorang.. =(

nik ros said...

seronok zmaan sekolah yea..tgk pic ceria jea semuanya :)

Liyaa Mf said...

Best kan dpt kawan2 yg gila2 & sekepala? Gila2 taw bukan gila! Hahaha. Cuma kwn2 baek je yg biasanya faham kita tak jahat sebenarnya walaupun salu buat benda jahat. Benda tu la yg akan kita rindukan bila nanti maseng2 dah ada lyfe sendiri & dah jarang2 boleh duduk semeja :D

cik nAdyYa ツ said...

cikgu ajar buad2 paham.. tp xphm..
selalu buad...hahaha..
dah blur sgt kann :P

Nelly Strange said...

nia : jom ! ahhaa

Nelly Strange said...

a. fazliana : tq . u too !

Nelly Strange said...

oe : TQ !!

Nelly Strange said...

Kay_are : baru syokk !
:P

Nelly Strange said...

cik yat : memang pun !
:)

Nelly Strange said...

unimeow : hahaha

semestinya !

Nelly Strange said...

Lady Ainaaa : mesty sedih je kann !

Nelly Strange said...

Nik ros : hehe
tq !

Nelly Strange said...

Liyaa : tu la yang bestnya !
:)

Nelly Strange said...

cik naddya : haha

selalu nelly buat ;P

Intan Norhaida said...

zaman sekolah mmg best......x byk sgt masalh nk pikir..so adik..enjoy ur time!!!

^^eKaTiKaH^^ said...

terasa rindu kawan2 zaman sekolah dulu..hee :D

Nelly Strange said...

intan : tq kak !

Nelly Strange said...

ekatikah : me too !
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...