Tuesday, December 25, 2012

Pemenang : Blogger bertuah by Nelly The Strange dan Nabila Medan ?

Elvy Nellysha | 4:24:00 AM | 11Comments |
Ok , set ! Tamat sudah segmen ini . Ni masa yang sesuai untuk Nelly umumkan pemenang untuk Segmen Blogger Bertuah By Nelly dan Nabila . Alhamdulillah , semua berjalan dengan lancar . Dan , yang paling penting , pemilihan semua ini berdasarkan random ok . 

Ini adalah senarai nama pemenang :


Tahniah Nelly ucapkan pada yang menang dan merupakan blogger bertuah bagi hadiah kami yang tak seberapa . Hehehe . . 

Untuk pemenang bagi blogger bertuah bagi pihak Nelly , pemenang dapat hadiah ini :




Bagi pihak Nabila , insyaAllah dia akan bagitau jugak apa yang pemenang dia menang . Hehehe . . .

Sila hantarkan nama , alamat , link yang korang menang dan nombor telefon di emel Nelly yang tersenarai di atas bagi pemenang hadiah Nelly ya dan bagi pemenang nabila pula , sila bagi maklumat tersebut kepada emel Nabila yang telah diberi pula ya .

Bagi yang tak menang , inysaAllah cuba pada GA yang lain pula ya ! Chill ! ^_^

11 comments:

luqman zakaria said...

tahniah kepada pemenang..mcm menarik jer..

diana said...

tahniah pada yang menang..;)

~didiey~ said...

wah! bestnya hadiah..didiey xda rezeki nk menang lah tu :)

Nurain Syahirah said...

Alhamdulillah, menang hadiah dari kak nabila!

fiqkbe said...

ala fiq terlepas lak giveaway ni... sobs... :(

Marsya Azhar said...

alhamdulillah, menang. Thanks yee.

HAJAR said...

Hadiah cantik!!
Tahniah kpd pemenang..:)

cik ika said...

congratz//:)

gigiAriEma said...

comelnya dia kecik2. amboi.. masih elok lagi kan kasut2 kamu. eheh

kay_are said...

cantik! tahniah kepada yang bertuah tu ye =)

Hans said...

hehehe
comel2 kasut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...