Sunday, July 31, 2011

Kebesaranmu Ya Allah ~

Elvy Nellysha | 5:36:00 AM | 30Comments |
السلام عليكم
Alhamdulillah , kita berjumpa lagi ! Nelly masih boleh untuk tulis entri di blog yang semakin lama menyepi !

Korang pernah dengar lagu Pintu Taubat by Zivilla ?
Sila dengar bagi yang belum .
Sangat baik untuk menghayati lagu tu di saat-saat macam ni ~

tersadar ku dari khilafku
bersujud memohon ampunan
atas segala dosa-dosaku
yang telah khilafkan hatiku

kebesaranMU Ya Allah kasih sayang dan rahmatMu

dalam sadarku terlupa mengucap syukur
dalam sujud ku berdoa
dalam tangisku menyesal
Astaghfirullohu bukalah
pintu taubatmu

ntah kapan ajal menjemputku

mungkin esok hanya kau yang tahu
mungkin usiaku tak cukup lagi
untuk hapus segala dosaku

kebesaranMU Ya Allah kasih sayang dan rahmatMu

dalam sadarku terlupa mengucap syukur
dalam sujud ku berdoa
dalam tangisku menyesal
Astaghfirulloh bukalah
Pintu taubatmu

Aku hina dan tak pantas memohon ampunan

tapi hanya engkau tempat ku untuk meminta
ooo..oooooo........

kebesaranMU Ya Allah kasih sayang dan rahmatMu

dalam sadarku terlupa mengucap syukur
dalam sujud ku berdoa
dalam tangisku menyesal
Astafgfirulloh bukalah
Pintu taubatmu
 
Nelly tak mahu ketinggalan untuk mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua !

30 comments:

Anisa Hang Tuah said...

salam ramadhan!!

cik heroin said...

selamat berpose nelly :)

Tiqiezaidi :) said...

Lagu dia terasa smpai dlm..

puteri ain said...

selamat berpuasa nelly :)

puteri ain said...

selamat berpuasa nelly :)

Ezy Chiaki said...

selamat berpose nelly..
=)

sikin said...

nelly,rasa nak nangis pulak :p

cik nAdyYa ツ said...

xpna dnga la ~
msti sdeh kan ?

Far8 budak baik said...

tahu takpeee..
menyepi gile..
mmg rindu gile lah kat kau dik..
termimpi mimpi dahhh..
hahahahahaha
selamat berpuasa...
=)sahur jgn lupe yerrr

kim heeruul said...

mendalam lirik nye..
selamat berpuasa..^^

Nurna Azrin said...

selamat berpuase jugak buad nelly ^-^

k e y r i said...

like like like :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sedap lagu ni Nelly ni..sesuai buat lagu tema kat blog..lgsung x bingit..

selamat berpuasa Nelly..:)

cik ayin said...

camat berpose jugak yayang :)

matsen said...

lirik dia tu mendalam maksud

NiGhTiNaNgLe_FARA said...

syahdu nyer...

M Firdaus Mohd said...

selamat berpuasa nelly! ><

fahimah said...

Salam ramadhan jugak kat nelly!!!
puasa taw jangan tak puasa pulak :)

diana said...

selamat berpuasa nellly..
maaf zahir dan batin kalau ada kata2 atau entry akak yang buat nelly kecik hati dan tak suka..
maaf ye...

cik azeya said...

mendalam liriknya..


*selamat berpuasa! :)

amna said...

salam ramadhan :)

*macam pernah dengar lagu ni.. lirik best!

amna said...

salam ramadhan :)

*macam pernah dengar lagu ni.. lirik best!

afiqazizan said...

Selamat berpuasa nelly..(:

Pejuang Kesenian Extreme said...

Alahai mendayunya lagu dari Zivilia tu..hehe

Selamat berpuasa Nelly...=)

chemay said...

nice song.
happy fasting too nelly
:)

Salmiza S. said...

ta pnah dgr lagu nie... zivillia pnah dgr lagu aishiteru jek ~ best ke ? nak try dgr lah ! =)

CintaZulaikha said...

salam ramadhan

deeya said...

ramadhan - pintu neraka ditutup dan pintu taubat dibuka .

lagu nie sedih kan .. happy ramadhan nelly ! =)

Muhammad Syafiq said...

selamat berpuasa kaka nelly :)

lagu yang kaka bagi adek dengar . sayu je lagu ni .


http://bebelancikchokie.blogspot.com/2011/07/debaran-kian-terasa-haruman-pmr-menusuk.html

MiSz fiFiEyQa said...

belum pernah dengar kot...nak cari jap lagi...oh...slmt b'puasa gak nelly!!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...