Saturday, October 22, 2011

Biar KETOT tapi AWET MUDA !

Elvy Nellysha | 4:52:00 AM | 70Comments |
Salam semua blogger yang disayangi !

Tajuk Nelly hari ini : Biar Ketot tapi AWET MUDA !
Ketot macam mana ? Atau bahasa senangnya PENDEK !

Nelly tau Nelly kecik ! (Taklah kecik sangat macam semut)
Orang selalu tanya "Kenapa kau kecik dan pendek pulak tu ?"
Sumpah terasa tau ! Mana taknya , asal berdiri , pendek saja dengan orang sebelah-sebelah !

Tinggi Nelly 152 cm (baru ukur haritu dengan ibu) , jadi Nelly dah tak boleh tinggi lagi sebab dah genap 18 tahun ! Ibu Nelly selalu cakap "Jangan makan banyak-banyak , nanti gemuk yang melebar !" 
(Ketepi gemuknya!) Ceyt ! Sangat terasa ! Kalau ambil barang tinggi-tinggi memang tak sampai !

Tapi , jangan lupa ! Kecik-kecik Nelly , ada kelebihan maa ~
Hahaha . Adik Nelly , Najwa Farha tinggi 162 . Nelly paras bahu dia saja kot !
Tiap tahun raya , orang akan tanya mak Nelly "Mana kakak dan mana adik ?"
Korang tau Nelly buat apa ? Memang gelak sakanlah sebab orang ingat Nelly ni adik . .

Kalau orang rendah-rendah ni kan , orang akan cakap umurnya kurang dari usia yang sebenar . Am I right ?
Sebab selalu orang kata Nelly Form4 , Form5 dan ada yang kata Form3 !! Fuyoo !

Korang tau tak , ada 1 masa dalam kelas , masa MUET , Nelly nak tulis perkataan dekat papan putih .
Tapi , semuanya dah penuh . Cuma ada ruang kosong dekat bahagian atas . Mana sampai ~
Jadi , Nelly tarik kerusi Nelly ! Hahaha . . . Selamba kodok saja tulis sebab nak dapat BONUS MARK !
Memang kena gelak habis ! Dalam hati "Ada aku kisah ?" Hahaha !



Teka sendiri mana Nelly !

Moral : Biar ketot tapi awet muda maaa ! !

70 comments:

Jue said...

Kita sama ketot!hahaha

umie naziera said...

haha,ketot2 pown comey..sy pown sama jugk 'ketot'..kawan2 yunk nakal pnggl ayam serama..kah5..lantak dyorang lah

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

akak lebih 4 cm dari kamu! akak menang ~ tee hee

gdsbnga said...

tinggi kite lebih kurang ke kot . sy 154cm . hihi

Fahz said...

tak pe..pendek ke tinggi ke janji hati budi mau baekk dear.pedulikan ape org kata..kita ttp sempurna dimata ALLAH :))

ARAJ said...

takpe..rendah2 pon ade kelebihanye..=) untung gak..duit raya dapat...hehehhehe

ila said...

kite pon 152 je.
cian la x bole tinggi la.
ermm padahal da bnyk mkn clcium.huuh

nelly said...

jue : bole geng ! haha

nelly said...

umie : sabar je la . haha

nelly said...

rina : fine ! akak menang ! haha

ieyza afieyna said...

same la ieyza.. 154 cm je,, dah la org nye pun kecik..
sadis2.. :(

nelly said...

gds : kamu lebih tnggi
=,-

nelly said...

fahz : betul2

nelly said...

araj : duit raya tu penting !hahaha

nelly said...

ila : haha . betul ! nelly pun sama .
=.=

murni said...

ketot ketot pun tetap comel.. :)

nelly said...

ieyza : kita sama2 sadis ! haha

nelly said...

murni : tertinggal *awet muda*
hahaha

Muna rahimah said...

ketot ketot pun comeyl laaa kaka sayang !

#yeay , adek lg tggi dri kaka :P

farrah hayati said...

ahaha,,tggi kite same la,,,
bkn ketot....tapi comel,,,;P

byk kelebihan kcik..
masok theme park le dapat hrga kanak2...:P

noraim said...

Eh, comel ape kecik2 neh. hihi.

nelly said...

farra : hahaha . jimat duit .
:p

nelly said...

noraim : yup . betul !!!
:D

Eyda Dania said...

eyda tinggi...xdpt r tittle awek mude..=.=

nelly said...

eyda : haha . untung seyh !
:D

fae jamal said...

fae tggi sikit dari nelly..tapi still ade jugak org ckp mcm form 3,form 4..rasa mcm lg muda je..hehe

p/s : nelly nampak comel sgt! :D

nelly said...

fae : wah . jeles .
fae lgi comel ~

Arif Aiman said...

ahaaaa... good ^^
tak merendahkan diri

nabByla said...

still nmpak cute la dear. hehe.. :)

kim heeruul said...

tak apa yg kurang pon.
hihi..comel ad lah..^^

Nelva Amelia said...

penasaran ketot itu artinya apa?

A retarded kitty said...

kecik itu comel

Syera Abdullah said...

Kita pon ketott.. kadang2 orang ingat Form1.. haha tp comel laa ketot.. :D

kay_are said...

152 cm je tingginye?? em.. memang kategori rendah tu.. tapi leh tinggi g.. makan r calciyum =P

MiSz fiFiEyQa said...

ala ketot pun comel jugak...dulu masa skolah rendah sy memang budak yg paling pendek...slalu kena beratur kat depan skali...sob3...tapi bile da skolah mnengah terus jadi tinggi..haha...

cik ika said...

haha..o like this entry..kena betol dgn ika.tp ika ta de a smpai terasa..da bese sgt..ciap ingat ika sekolah rendah lgi..bila ckp umur sebenar sume ta cye..bannga lak..hehehe

fiza nurani said...

mak kate kalau nak tinggi kena gayut, pastu adik cakap, nanti tangan yang panjang, bukan badan, tak ke pelik tu namanya .. haha, so terima jelah seadanyaaaa, itu mungkin satu kelebihan ;D

cik nAdyYa ツ said...

unt0ngla awet mude ;D

nik farina aishah.... :) said...

takpe nelly ,kelebihan tu org kata lagi muda dari usia.. baru besttt.. hee

NuraienZ said...

tak pe kecik tau.sweet..sbb ada lagi y ketot dari nelly.... hehehe :)

jeBateja said...

wahhh bezanya kita...den 181cm....ahakz....bukan KETOT laaa...KEMETOT...ahakz

NiK iMaN a.k.a NiCkiLiCouS! said...

ok lah tuh,dari 148cm je??? pe cerrrtt??? haha :D

mysara said...

152? alahai yunk...kte sama tinggi la..hehe
xpe..awet muda kn...;)

ayie said...

haha samala...

nelly said...

arif aiman : kenyataan ~

nelly said...

nabyla : tq ~
:)

nelly said...

kim : :)

tq !

nelly said...

nelva : tak tau ~

nelly said...

a retarded kitty : haha . yeke ? awet muda ~~

nelly said...

syera : form 1 ? wow ! muda gila tu~

nelly said...

kay_are : mana boleh tinggi lagi ! hahaha

nelly said...

miss fifieyqa : nak tips .
=.=

nelly said...

ika : ika memang kecik ! comel sangt !

nelly said...

fiza : haha . dulu pun kawan2 ada cakp macam tu . tu la , terfikir , tangan yang panjang ~

nelly said...

cik nadya : haha . =)

nelly said...

nik : tu yang terasa bangga sikit . :p

nelly said...

nuraienz : betul2 . :)

nelly said...

jebateja : aish !
hahaha . kemetot tu singkatnya ketot . :D

nelly said...

nik iman : uik ? rendah dari nelly . :D

nelly said...

mysara : haha ., setuju !!

Woofer Storm said...

rsanya nelly tinggi je pun..hehe

sy lagi pendek..terasa hati ni^^

diana said...

walaupun ketot tapi cantik...

cikza said...

biar ketot janji comel... ketinggian tak menggambarkan warna hati... i believe that...

Mizz Atie Zieya Shukri said...

ketot pun cute sngt

afiqazizan said...

saya pun ketot gak..hihi..:)

ctk said...

lorr...ketot2 pOn cOmey weh..hihi

bighagenjo said...

beh kurang tinggi aku je lah tu, untung kau kuruss
aku ni melebarrr... lagi seddehhh

nelly said...

woofer : hahaha

nelly said...

cikza : setuju2 !

nelly said...

ctk : haha . yeke ?
maceh2 !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...