Thursday, December 30, 2010

Contest Kenangan sekolah dulu2

Elvy Nellysha | 8:55:00 PM | 4Comments |
السلام عليكم
Hehe . . Nelly join CONTEST lagi ? yup . . saja2 kan ? apa salahnya . . Sudah lepasan SPM ni , aish . . sedih2 . .
Jom la join . . . .:)





Antara syarat2 nya :

1) Mst ade blog sendiri tow PENTING !
2) Jadik follower bLog ida dlu bg yg dh ada,terima kasih tow    AMAT PENTING!!!
3) Letakkan ‘Contest gambar kenangan sekolah dulu2’ sbg tajuk entry korang  (jgn lupa wt entry pasal pic tu) dan banner diatas berserta linkkan  teros kt entry ini tow....ida syg korang bnyk2   PENTING !!
4 )Upload kn gmbar kenangan sekolah korang dulu2 (xkish sorang atau beramai2)
tp bg yg still sekolah ag.korang pom leh join gk,tp mst berpakian sekolah korang ek...PENTING !
5) Dlm gmbar tersebut ,nyatakan nama sekolah korang jugak
6) Hantar link entry korang didalam kotak komen entry contest ini. PENTING !!
7) Tarikh tamat pd 11/01/11 @ 11 jan 2011.

Bawah2 ni . .
gambar2 kenangan masa dekat sekolah Nelly . .

Kat dalam dewan . . susun meja nak SPM lah . .

Ambik gambar kenangan dengan kawan2 sementara susun2 meja 


Ambik gambar lepas selesai jamuan 5 ICT 

Saja pose2 maut . . haha . .

Pelajar lelaki 5 ICT

Pelajar perempuan 5ICT . . ada lagi yang tak ada . . ghaib !

Semasa pemulangan buku . . Kenangan . .

 Kami sahabat baik . . . .:-)

 Hari akhir SPM . . (geografi)

Di kelas . . kenangan . . .:-)

Saja pose untuk kenangan memakai baju sekolah . . hehe 

Nama sekolah : Sekolah Menengah Kebangsaan Raja Muda Musa

4 comments:

eyfa.eyfa.eyfa said...

nk join a...

nelly said...

jom2 . .
:)

iDa said...

maaf lmbt update....
mkch tow sbb sudi join contest ida.....
ida dh cek,semua ckup lgkap.....
cuma ida hnya akn pilih 1 pic jer yg awk bg...lawa2 semua pic awk bg...edit guna ape yer???lawa sgt2....

ida pom ada follow gk sbg tnda mkch....
nnti cek awk jdik pserta kbper tow...

gud luck!

nelly said...

terima kasih . . nnti nelly bagitahu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...