Monday, December 20, 2010

Nasihat saja . .

Elvy Nellysha | 1:29:00 AM | 6Comments |
السلام عليكم

Nelly just nak bagi pendapat Nelly sapa BLOGGER . .

Just pendapat oke . .

Bagi Nelly , Blogger tu tentulah Pemilik Blog yang telah dicipta . .

Apa peranan Blogger ?

Oke . . Camni . . Bagi Nelly lah kan . . Blogger ni akan tulis ENTRY untuk dibagi kepada seluruh dunia . . kepada seluruh lapisan masyarakat . tak kisahlah orang tua ke , budak2 ke , remaja ke . ye tak ?

Nelly minta . . .

Kalau tulis entry tu . tulislah ayat2 yang baik2 . . Janganlah ada yang MENCARUT2 . .
Nelly baca pun jadi rasa MALAS nak sambung baca lagi . .

Buruk benorlah bunyinya . . Boleh menjatuhkan imej BLOG yang tersedia LAWA n HENSEM2 tu . . Tak letak ayat2 camtu pun boleh aja menjadi BLOG YANG BERKUALITI . . kan ?
Nelly bukan nak kutuk ke apa ke . .
Just bagi nasihat . . Rasa2 tak boleh nak baca , tolong TEKAN TANDA CLOSE oke . .

Nelly baru je aktif Ber-BLOGGING ni . . Banyak nak belajar dari blog2 yang memang sudah tersedia lama . . .

Maaf kalau ada yang terasa . . 

6 comments:

sab said...

yup..betul2. sab sokong. :)

nelly said...

tq sab . .
just mau g au jerk . .
:)

A.D.A.M. said...

just bg tau je xpe. :)

nelly said...

hehe..
tq kumen momen
:)

Hanis said...

owh saya totally sokong awk ! betol tuh..saye un ade penglmn begitu wktu tekan right click..owh..sgt kecikk atii... -_-" hehe

nelly said...

haha.. yg tu tak dpt nak tolong . . tp . . kalau guna ayat2 cm tu . . lama2 org tak nak ikut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...