Thursday, December 30, 2010

Tiga puluh satu DISEMBER

Elvy Nellysha | 11:18:00 PM | 4Comments |
السلام عليكم
 Tak sangka masih lagi diberi peluang . . peluang apa . .
Peluang untuk sambut TAHUN BARU ! !


2010 ! aish . . banyak benda yang suka dan duka lah bagi Nelly . .

*Online FACEBOOK tyme exam SPM . . haish ! ! 
*Exam SPM . . . macam tak bersungguh-sungguh aje . . ENTAH lah . .
*Pelajar 5 ICT ! ! Sedih dengan memori disitu ! nasib baik ada video untuk DIKENANG bersama korang semua . .
*Banyak masalah . . apa ? haha . . lupakan . . BUKAK BUKU BARU . .
*Ke KEM AGAMA . . .


Apa2 pun . . semua ni tak kan ulang lagi kan ? ? semua ni akan jadik memori TERINDAH . .
Walaupun banyak sangat yang TERPAHIT nya . . . 
Hidup mesti diteruskan . . .


SELAMAT TAHUN BARU kepada semua . . Semoga azam2 2010 korang dah tercapai dan mulakan azam baru untuk tahun 2011 . . .

BUANG YANG KERUH DAN AMBIL YANG JERNIH . .

4 comments:

mat dan mina said...

epy new year....hope tabah n senyum sokmo pd thn 2011

nelly said...

hehe . .
tengs . .
kamo0 jugaa

Cik_Shiqah said...

ceria2 slalu di thun 2011. hehe :)

nelly said...

u also . .
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...