Saturday, October 20, 2012

Happy Birthday Adikku !

Elvy Nellysha | 3:35:00 AM | 7Comments |


Hyep ! Tarikh 18.10 , masa pukul 5:30 petang adalah waktu untuk ambil adik Nelly , Muhammad Haziq dari sekolah agama . Tiba-tiba bila masuk kereta , dia cakap "Eh , hari ni hari jadi abang laa !"

Masa tu Nelly dengan ayah Nelly ambil adik . Baru teringat yang hari tu adalah hari jadi adik Nelly , Muhammad Aqil . Semua tak ingat . Sibuk kan *alasan je . haha* Adik kecik 5 tahun tu yang ingatkan . Hahahaha ! Patutlaaa Aqil termenung je pagi tu . Aiseyman !

So , tanpa buang masa , semua tunggu dia balik dan terus beli kek . Kitorang sambut kat luar je dengan sedara mara . .


Harap maklum : Gambar yang diambil di bawah adalah gambar yang diambil oleh Nelly ok !

Saja je ambil pic cmnie ! Kasi selera sikit . . Hahahaha !



Kek ! Potong cepat ! !






Nelly dan Aqil ! ^_^

Tak tau kenapa Haziq buat muka macam ni ! Comel pulak tetiba rasanya !
Tembammm kemain !!

Happy Birthday Aqil yang ke 11 tahun ! ! ^_^

7 comments:

Yana Sakura said...

laa..bufday Aqil ke?? hehe..wat2 tau..ngeh3..
btw,Hepy belated bufday Aqil :)
Be a good boy n muslim oke :)
adik Nelly yg kecik skli yg girl tu an sebijik cm muka Nelly time kecik..

fiqkbe said...

hepi bday adik nelly! semoga pjg umur & murah rezeki ;)

Umie Naziera said...

happy belated besday!!mata nelly adik bradik sama laa.. ^^

Eza Boom Boom :) said...

comelnyaa! heee. happy befday aqil :D

chemay said...

happy belated beday untuk adik nelly!
<3

Aishah Jahirah said...

hb Aqil...kalah kakak dia dah badan...:)

kay_are said...

hepi belated besday.. moga panjang umur murah rezeki.. amin.. sedih gile adik orang tak ingat besday die.. huu.. sabar je r si adik tu kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...