Friday, June 17, 2011

Update : Segmen Nelly : Kenapa korang berblog . .

kindergartenlibrary | 5:00:00 AM | 26Comments |
السلام عليكم

Alhamdulillah , ada yang sudi cerita kenapa korang berblog . . .
Tutup susah untuk hari ini segmen Nelly . Korang hadiah TERBAIK bagi Nelly !
Terima kasih banyak-banyak menJOINkan diri korang dalam segmen Nelly . .

Segala update ? Mari terjah mereka !


http://pojiekyra891.blogspot.com/2011/05/kenapa-aku-berblog.html












http://qalbuhearthati.blogspot.com/2011/06/segmen-nelly-kenapa-aku-berblog.html

http://mizzanies.blogspot.com/2011/06/kenapa-aku-berblog.html

http://applehijaulife.blogspot.com/2011/06/kenapa-aku-berblog.html






http://hebohyasminedanny.blogspot.com/2011/06/kenapa-aku-berblog.html

Siapa yang tak ada link ? Bagitahu Nelly . . .

Tak tahu kenapa jarak-jarak . Haha . .

Tunggu Nelly nilai okay ?

Nantikan ~

26 comments:

Cik RoSs said...

Yeeaaahhhh...ok2..akan akak tunggu!

blur kiddo said...

woh! hehe.

neyna's said...

oh tenkiu ciknelly =)

Firdaus Life said...

freaky dah ade.. yess thanx nelly

fyna ahmad said...

ramai yg join...
:)

anys nadhilah said...

knpa anys xtahu ada segmen ni /? heee

CHE ROSSLI said...

Saya join kat sini je. saya berblog sebab saya nak ajak manusia sama-sama masuk syurga jauhi neraka.(^_^)

hafrizzul hafiz said...

--!
laaa...
dah terlepas rupenye...
segmen ni.. baru nak join T^T

Fifieyqa said...

Ok nelly,ade2..hehe

Fifieyqa said...

Ok nelly,ade2..hehe

Murni Yusoff said...

Hepi Bezday....smoga pnjg umur dn murah rezeki yah...thanx sudi lmpirkn link..=D

Ieqahgajah said...

mestilaaa sudah ada link nyee :)
selamat mncari pemenang ye nelly..

ieqah: Oh Luckylaa

Nadia Mashuri said...

tak sempat pun nak join..
bz yang amat..
=)

matsen said...

eh ada ada...yes yes!!!!haha

Far8 budak baik said...

hahah nape jarak2 dik..
hepi besdayyy =)

Unknown said...

ni yang mana pulak? hmm ^_^




oh ya! saya dari sini ^_^

Ciputchiapp said...

wawau..ramai gak yg j0in..huhu :)
pape p0m caiyok2 utk nelly menilai..hee~
menang kalah adat kan..redh0 jela..

Abu Bagi said...

wah ramai yg join tahniah..:D

Unknown said...

ramainya yang join..:)

E'in said...

wow! ramainye.. t e'in terjah oke..

Areyoudys said...

as salam..
adei..mata pakcik terpinga2 bila nampak banyak link. hehe~
thanks~

nelly tanya, pakcik jawab. pakcik jawab, nelly tanya

=p

Areyoudys said...

berpinar2 mata pakcik~

thanks nelly~

=)

cik ika said...

tak sempat join..sedey...erm...

si ngokngek said...

ouch..adalah..wah~~dh rasa berkat2 ja nie..hehe

Puan Besar Shag Yahaya said...

Okay malas nak kira berapa yang masuk. Tapi macam ramai gilos~ tahniah Nelly sayam!

kay_are said...

dah tak mampu dah nak join segala segmen dan kontes ni.. sekarang tak same macam dulu lagi.. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...