Wednesday, June 1, 2011

Ini nak cakap kes apa ni ? Bodoh ke bangang ?

Elvy Nellysha | 6:05:00 AM | 105Comments |
السلام عليكم

Ish , geram ! !
Nelly tahu Nelly insan tak minat tengok berita tapi disebabkan Nelly ini tertengok berita masa adik Nelly buka tadi , satu berita yang buat Nelly bengang !

Kenapa ?
Ada patut seorang bayi yang dipercayai baru dilahirkan dicampak dari apartment yang dipercayai dari Tingkat 5 .
Sadis + Sedih + Geram . .
Sesuka hati dia saja nak campak-campak . .

Rasa macam nak cakap dia ini bodoh gila . Bukan bodoh lagi dah .
Macam-macam perkataan nak keluar . Ha , kan dah emo . . .
Siapa yang tak emo kan , binatang pun tak sanggup nak buang anak dorang . . .

Kenapa manusia makin kejam , kejam dan kejam !
Tahulah dunia dah akhir zaman , agak-agaklah sikit . . .
Ish , macam-macam kes .
Tapi , kes ini Nelly betul-betul terkilan . . . Manusia tu yang dicampak-campak !

Terasa sayu + emosi jadi tak stabil dah ni ~

Korang , apa korang rasa ? 
Nelly dah tak boleh nak cakap dah ni ~

105 comments:

shiema sufian said...

eee. kejamnye. tindakan org tanpa akal.

salemaziz said...

teruk betul manusia akhir zaman. subhanallah..:(

cik ayin said...

tak tau nak cakap..urmm...da macam ape dorang buat

SHAHIRAH ADIZAN said...

tau takpe . kesian kat baby tu . budak tu tak berdose ap pun . dunie dunie .

Freaky said...

manusia semakin hilang perasaan kasih sayang nelly. sebab tu perbuatan kejam semakin berleluasa

Jenis Perfume dan Peribadi

miss Fyqa said...

Hishh. taktaulah kan manusia zaman skg nie.. heyy. tak sayang anak ke??

farah wahedda said...

hurmm gile mengoyan kot pempuan tu...apa slhnye lau jage budak tu elok2..anak dia sendiri gak

Cik Lya said...

hish.. geram laa....
skeati dy je na campak2...
ingt ape...
kesian baby tu...
ta tau pape pn baby tu....
*errgghh, teremo jgak la...

Liyana Zahim said...

A'aa.. Smpt tgk previes je td kat tb. Knp ek baby tu kne cmpk?

..gugu.. said...

bengang gak lahhh..

ase cm nk p cri owg tuh then toreh2 je muka dy..

awanis said...

orang yg buat tu, memang xde sivik!
xberhati perut!
kejam!
zalim!

*huhuhu..kecewe sungguh!!

dill said...

orang tu tak de perikemanusiaan. sedangkan haiwan pun sayangkan anak.

die lebih teruk dari binatang.

dill.

NURUL NADIAH MAMAT said...

memang sedih.....baru lahir baby nya.......dan smlm ada jugak brta pasal baby lam sungai kat PWTC....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

waktu terdengar berita tu td akak terus menangis..

AliaJustea said...

speechless.. smoga org yg buat dpt blsn.. kejam !

ツ mIsS NaDEa ツ said...

td ponn tertgokk berita gak ..
psal berita uh laa..
kejam gyle2..
law xnak beby uh bagila kt owg len ..
aduyaii >_<

noorul said...

org tu gila kut nelly..hehe

man said...

lebih kejam drp zaman jahiliyah...

Pojiekyra said...

kejam

Rozuan Ismail said...

entahlah nelly.manusia ni anggap bayi tu macam sampah kot.boleh buang2.balik ke pangkal agama.

Munirah Ismail said...

tuh la..manusia sekarang semakin hilang nilai kemanusiaan T T

Ini Kisah Tia said...

tapi kenapa ??? argghh

Kan Dah Makan Penampar

CintaZulaikha said...

ni musti kes tekanan perasaan. bertambah tekanan bila budak tu menangis..kalau rasa takmo anak, awal2 lagi jgn gatal nak bernak..atau jgn gatal gi jadi penderma yg membuatkan perempuan tu melahirkan anak..cam gampang..

Syasya Acing Mitchy said...

Astaghfirullah!

erk -.- mnusia msih xnak insaf ke?

nur aisya humaira said...

Assalam nelly..

macam da tk de akal dieorg ni..

jeBateja said...

kalau dah rasa tak stabil..poei lah tido...kang...ko plak yg terjun tingkat 5...dah kurang pulak kawan blogger aku...ahakz

anismelon said...

heheh..same la kite..anis pon xbrape mint tngk berite..

tp yg kes campak bayi nie..sangat lah kejam..binatang pon tau sg ank..

MiSz fiFiEyQa said...

X tau la nak cakap ape..rasenye dorang ni buat dulu baru pk..otak entah letak kat mane la!!grrr

Eyda Dania said...

mmg xde aty perut lngsung la..baby 2 berdosa...klu xnak sekali pn..antr kt umah anak yatim...sedih2..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

berlipat kali ganda dosa pelaku tu kn... manusia akhir zaman :(

matsen said...

masyarakat skang mkin parah..buat salah tp xnak brtanggungjwb..

Gayahspears said...

emosi Gayah sekarang tak stabil.. agak gile2.. huhu

diana said...

alahai..
awat kejam sangt???

A retarded kitty said...

dunia akhir zaman.Kembali ke zaman jahiliyah

HAZIRAH SULAIMAN said...

NELLY ADE KUAR BERITA KE ? TAK TAHU LAH, TENGS ENTRY NI. ATLEAST I TAHU LAH JUGAK. MEMANG MANUSIA SEKARANG TAK TAHU BERPIKIR. TAKNAK ANAK JANGAN LAH DIBUANG. RAMAI LGI ORG NAK ANAK LAM DUNIA NI, BAGI LAH KAT ORG YANG NAK TUH. BAGI AI PUN AI NAK AWWW. HAHAHA.
**MAAF TERCAP LOCK PULAK.

bunga said...

bila nafsu beraja di hati..

RedVixen said...

tu bukan manusia... tu setan.

... said...

as salam..


▂ ▃ ▅ ▆
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

entr ni~
hm..kezaliman manusia yang semakin membimbangkan..sedangkan bayi pun sanggup dibunuh. kalau dia ada adik beradik, main tikam2 je..adei..risau..risau..

jom berbalas singgah menyinggah berkongsi ilmu, pendapat dan cerita ;)
Entri terbaru :

kerap melayari internet boleh menyebabkan penyakit arthritis

terima kasih..huhu~ =)

Siti Nurhayati Dollah said...

KEJAM. Dah buat dosa, tambah lagi dosa.

*Memang emo sangat bila tengok dan baca berita orang buang bayi. :(

Haruuta Chan said...

Orang tuh gila kot gamaknye =.="

panglima said...

sabar lah sya doa kan kepada mereka supaya bertaubat

panglima said...

sabar yer sya jom kita berdoa supaya mereka bertubat k...

najwa's said...

sedih. ;(

Puan Besar Shag Yahaya said...

Tak sayang ank campak masuk rumah kebajikan sudah =.='

ika said...

itu manusia sangat bodow..

NOOR FATIN said...

kejam gila! cuba campak org tu balik, tingkat 80 ke, tgk apa dia rasa..

nukilanaffiza... said...

kita hukum pembunuh ni dengan memandulkan mereka2 ni....bodoh dan tak berperikemanusiaan...

senang2 je nak bunuh nyawa bayi yg tk berdosa...

kalau takmo anak tu bagila pada yang inginkan anak...

Amoi MiyaSya said...

nak buat camne kalau manusia sndri takde prasaan

kim heeruul said...

bodoh betul org yang buang bayi baru lahir tu...

Gua pon dh ter' Emo ini

♥ eyka elisha ♥ said...

terkejut baca berita tuh.kejam cgt org zmn skrg..hope org tuh dpt blsn yg setimpal =.=

miss.Addin said...

takda akal namanya !

nelly said...

shiema : kejam kan ~
=='

nelly said...

salemaziz : sangat teruk !
=='

nelly said...

c.aayin : kejam2x !

nelly said...

shahirah : tension kot
=='

nelly said...

freaky ; bahaya manusia sekarang ~
=='

nelly said...

fyqa : dia tak sayang tu ~

nelly said...

farah : dia malas nak jaga kot ~

nelly said...

cik lya : nelly emo gila ~

nelly said...

liyana : dia ada sakit mental kot ~

nelly said...

gugu : bukan toreh dah ..rasa nak tikam !

nelly said...

awanis : betul
T_T

nelly said...

dill : tak tau nak bagi gelaran apa lagi at orang cm tu ~

nelly said...

nadiah : kesian bayi2 tu ~

nelly said...

Rina : nelly dah bengang dah ~
memang tak patut ~

nelly said...

alisa : setuju ! amin ~

nelly said...

miss nadea : dia malu kot nak bagi orang ~

nelly said...

noorul : dia sakit mental ~

nelly said...

man : takut nelly ~

nelly said...

pojie : yup
=='

nelly said...

rozuan : bahaya manusia cm ni ~

nelly said...

munirah : betul .kena belajar sivik balik ~

nelly said...

Tia : sakit jiwa lah kot
=='

nelly said...

c.zulaikha : akk pun emo jugak ni ~

nelly said...

syasya : belum masa untuk dia insaf kot ~

nelly said...

aisya : teruk sungguh !

nelly said...

jebateja : perli ka ?
=='

nelly said...

anismelon : lebih teruk dari binatang ~

nelly said...

fifieyqa : dia tanam kot otak dia
T_T

nelly said...

eyda : betul2 ...kejam4x !!

nelly said...

Top : tu yang sedih tu ~
:(

nelly said...

matsen : sedih gila dengan manusia cmni ~

nelly said...

Gayah : hahaha ...
sama la kita ~

=='

nelly said...

diana : dah tak betul , that why kejam ~

nelly said...

a retarded kitty : gerun pulakk ~

nelly said...

hazirah : nelly pun nak ~

T_T

nelly said...

bunga : itu yang jadiknya bila itu yang mnguasai ~

nelly said...

red : setan pun agaknya tak macam tu ~

nelly said...

... : nelly pun risau
T_T

nelly said...

norhayati : sesuka dia nak buang2 ...
sedih !

nelly said...

haruuta : kena jumpa pakar ~

nelly said...

panglima : harap2 ~

nelly said...

najwa's : me too ~

nelly said...

shag : dia tak sempat kot

sadis !

nelly said...

ika : memang bodoh ~

nelly said...

fatin : jom campak dia ~

nelly said...

nukilan : tu yang nelly cakap bodoh tu ~
=='

nelly said...

amoi : sadisss !!

nelly said...

kim : nelly lagi la emo ~

nelly said...

eyka : amin2 !

COTTON LADY said...

siyessss kes xda keje ske ski baling anak knknknkn

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

agak tak boleh diterimalah bila benda nie berlaku...
sebab budak tu memang sangat2 tak bersalah...
kejam tu...
tak patut... tak patut...

nelly said...

T_T

kay_are said...

patut kte campak je manusie ati binatang tu dari bangunan tingkat 20 lak.. baru die tau cane rase kne campak..

nelly said...

cotton : gila agaknya ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...