Thursday, December 15, 2011

Mini Ekspo Kg. Kuantan ! Jom ramai-ramai datang sini

Elvy Nellysha | 5:17:00 AM | 18Comments |
Salam semua ! Bagi yang berada di sekitar daerah Kuala Selangor , apa kata korang jom ramai-ramai ke MINI EKSPO di Kompleks Pelancongan Kelip-kelip Kg. Kuantan Kuala Selangor . . .


Pada : 9:00 pagi - 11:00 malam . .
Tarikh : 16-18 Disember 2011 

Aktiviti yang ada antaranya :


  • Demonstrasi menangkap haiwan liar (JPAM)
  • Demonstrasi melawan kebakaran serta pertolongan cemas (JPAM)
  • Produk-produk perbankan
  • Aktiviti menyusuri sungai
  • Rawatan terapi kesihata Al-Jabbar
  • Mini Soopa Doopa 
  • Produk makanan dan minuman
  • Produk barangan Upin dan Ipin
  • Pameran & pengambilan terbuka sukarelawan (Malaysia Civil Defend Department)
  • Aktiviti melihat kelip-kelip
  • Kraftangan tempatan & am (Local/General handicrafts)

So apa lagi ? Nelly berada di sana sepanjang ekspo ini sebab Nelly menjadi urusetia untuk ekspo ni ! 
Jom ke sana untuk memeriahkan suasana seterusnya merapatkan hubungan sesama blogger macam Nelly ! Yeah !!!

          

            


Video Nelly promosi ? Kat facebooklah der ! Hahaha ~

18 comments:

umie naziera said...

waa..teringin nak tengok kelip2 yunk banyak mcm tu

javanese DOVE said...

eee,bestnya!

cantiknya lah ciptaan ALLAH.

teringin nk g sana!

SAIFUL ANUAR BAHARUDIN said...

nama jer kampung dekat Tanjong, tapi lalu tak pernah singgah kg kuantan... hehehehe

SyUhAdA said...

alah..bru je balik drpd KS..klau x leh la gi..

Anis Ainie said...

Lagu blog awak ..sedih ! anis nak ..boleh ?

Eyda Dania said...

cam best je..tp syg r..jauh sgt dri umah eyda..=(

kim heeruul said...

owh nie..dekat dgn unisel.

hudahazwani said...

cntiknye deq. .
kalau la dekat confirm dah g. .
ley shoot nelly skali. .

jage diri kat sane ye deq :)

Alieza Dayasari said...

ermmmm kuantan ea.. agak jauh....
tak per... next time...
belamat berblogging..

nabByla said...

ingatkan kg kuantan kat kuantan tadi. hehe... hmm jauhla ... x blh nk pegi. :/

Noraim said...

selamat jadi seorang urusetia ye.

cikpuanhady said...

ingatka kat kuantan dah tadi..rasanya tak pernah lagi tgk kelip bnyk2..

MiSz fiFiEyQa said...

wahhh fireflies...nak tengok..nak tengok..tapi..busy la pulak...sob3..

Siti NuruL Ain said...

macam best je..tapi jauh lah..tak dapat pergi..


p/s: teringin nak tgk kelip2...huuwaaa...

~SaL IjOu~ said...

selamat berekspo~ kite jauh di kelantan sini! ;)

deeya said...

waaaah cantiknyeer kelip-kelip .. dya panggel natang tu 'kunang-kunang' . hahakz !

teyn teyn said...

macam mane pegi ni .. kite jaoh .. sob sob

fendy said...

wah,cantiknya kelip-kelip tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...