Wednesday, March 2, 2011

Blog : Tempat Nelly berkarya

Elvy Nellysha | 4:21:00 AM | 49Comments |
السلام عليكم


Yeah ! Korang sama tak ? Mestilah sama . Dekat sinilah korang nak tulis apa-apa kan ?
Bagi Nelly , blog banyak memainkan peranan untuk dunia ! Ok , bukan blog sahaja !
Ada banyak lagi TALIAN HAYAT yang lain yang boleh membantu korang dapat ilmu kan ?

Bagi Nelly , blog tempat Nelly berkarya . Disini , Nelly banyak minta pendapat korang .
Iya tak ? Sangat gembira bila ada yang mahu beri pandangan samada positif atau negatif .
Positif mestilah berkait dengan negatif kan ? Entah berapa kali dah Nelly ulang ayat ini . Haha . .

Ada juga cerita mengenai kehidupan seharian Nelly . Ada kan ? Nelly suka kepada luahan emosi . Haha
Kenapa ? Sebab korang juga mungkin ada mengalami emosi yang sama tapi situasi yang berbeza !

Blog ! Satu medium yang ramai orang pakai . Tak termasuk lagi makhluk asing lagi . (Ada ke makhluk asing pakai ?)
Kena tanya alienlah ada ke tidak . . 


Blog berguna sangat kan ? Lagi-lagi dekat blogger yang memang PAKAR IT ! Hehe .
Bukan Nelly . Sedikit sebanyak blogger yang banyak berkongsi tutorial .
Semua itu mesti mula dari bawah . Iya tak ? Hehe . .

Kepada yang suka pada blog dan entri Nelly , terima kasih banyak-banyak .
Yang tak suka , janganlah mengamuk sakan dekat Nelly . Tegurlah kot-kot Nelly ada tulis isu sensitif kan ~



49 comments:

Cikgu CTE said...

tidak semua orangyang suka dengan apa yang kita buat...walaupun kita buat kebaikan, namun ttp dipandang serong...

♥♥Cikngah♥♥ said...

btl2...bg cikngah lak blog tmpt luahan hati :)

Woofer Storm said...

tak suka blog nelly,jeles tau..heeeee gurau^^

Cik Ezy said...

nelly..
trafik blog saye naek mendadak lepas nelly review blog saye..
sgt2 b'terima kasih kat nelly..
terharu..
sobsss

faiz said...

kongsi walaupon sedikit...pahala pon dapat...betul tak..

Eija Hassan said...

belog nelly best.wee~

shazika said...

saya bebas menulis apa saja rasa hati di blog saya. hehehe

shazika said...

saya bebas menulis apa saja rasa hati di blog saya. hehehe

cik pulau said...

cik pulau stuju...
blog tmpt kita berkarya..
and blog jugak tmpt kita share ilmu and plus kenal rakan blogger.. lalala~ ^^,

Gimi said...

Mau mengamuk di sini leh?
:P

Amy said...

cik nelly dah agak lmbat...p still nak ckp,thanks review blog amy hari 2 yep...:)

aliza said...

blog mmg tmpt luahan hati :)

Syahirah Abu Sufian said...

hehe..blog ni bnyk kegunaan nye..kasi jejak kat blog Nelly ni..hehe..:)

Nora Shahaira said...

huhu..walo pun begitu, akak masih merangkak dlm blogging ni..

Novelgurl said...

salam..haa..nak mengamuk niee..hehe
betul3..blog sngt2 berguna ^^
spe x de blog memng rugi sgt2

mie said...

biasa la..
semuanya hak persendirian..
tunjukkan bakat mu..\
eheehe

diyana said...

betol tu nelly..saya sokong 111% hehe..saja suka no.1 banyak2..(^___^)

JIJI YU said...

muehe hepi je aku bace blog ko..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Teruskan berkarya ye sayam! Kongsi je apa cerita. Tak semestinya cerita Nelly tu org lain pernah alami kan? hehe ;D

kay_are said...

berkarya eh?? ske merepek je dalam blog ni, tu yang tungggang terbalik je isi entri.. =P

farid fizi said...

x kan laa mngamuk...best je entri2..;)

bunga said...

blog tuk tempat bunga merapu..haha..

nur aisya humaira said...

untuk kepuasan sendiri,disamping tidak membosankan pengunjg yg datg kt blog kite..kan2??:)

shah-kayrul said...

betul tue...blog tempat melepas segala-galanya yang terpendam la...

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

OE suka cara Nelly menulis...
bagi OE, boleh terimalah..
(n_n)

nelly said...

Terima kasih sangat ..
=)

nelly said...

cikgu CTE : betul2 ..

nelly said...

Cik ngah : kita sama .
=)

nelly said...

woofer storm : ^_^

nelly said...

Cik ezy : sama-sama .
=)

nelly said...

faiz : setuju !

nelly said...

eija : maceh

nelly said...

shazka : teruskan ~

nelly said...

Gimi : boleh ..
=p

nelly said...

amy : sama-sama
=)

nelly said...

aliz : i love my blog .
=)

nelly said...

syahirah : tq sudi jejak .

nelly said...

nora : teruskan ..
=)

nelly said...

novelgurl : rugi yang teramat sangat ~

nelly said...

mie : betul2 ..tq

nelly said...

diyana : lawa nom .hahaha

nelly said...

jiji : nasib baik hepi .

nelly said...

Puan besar : yeah !
tau tak pe .

nelly said...

kay_are : entri sempoi ~

nelly said...

farid : tq ..

nelly said...

bunga : :D

nelly said...

nur aisya : betul !

nelly said...

shah-kayrul : best ada blog ..
=)

nelly said...

OE : Terima kasih ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...