Wednesday, March 2, 2011

Hati awak tanggungjawab saya

Elvy Nellysha | 10:41:00 PM | 47Comments |
السلام عليكم
Perhatian ! Ini bukan entri nak jatuh cinta ya . Haha


Nampak bekas hati itu ? Maaf , bukan untuk kekasih korang .
Tapi , kali ini untuk seorang blogger daripada blogger lain .

Korang rasa hentam-menghentam blogger lain bagus sangat ke ?
Berubahlah ! Tak baik korang kurangkan keyakinan dia nak berblogging .
Kesian tau . Sekarang banyak blogger yang kena hentam TERMASUK NELLY .

Tapi , yang menghentam itu silap sangat . Nelly bukan jenis yang hilang keyakinan diri .
Peduli apa Nelly kalau rasa nak suruh Nelly berhenti blogging kan ?
Lantak Nellylah kan . . Bukan suruh kau yang menulis . Hehe

Kepada blogger yang suka menghentam , jaga hati blogger lain kerana hati dia tanggungjawab korang .
Kalau dia tak nak maafkan , padan muka korang !


47 comments:

zaty luvlianncezzz said...

nelly..kena jugak ke??

bak sini website tue..kumen kt my n3,letak url dy..

ape kesssss..

sahromnasrudin said...

sy teringin nak hentam tp tak tahu nak hentam sape.......

RuSh D said...

dunia blogging nie mcm real world ler..hentam sana sini..dengki..semua ada..x kaco org pn bole kena hentam jugak..huhu

misSbLurRy said...

blog pon ade org suruh benti eh?
aiyo.....plz la buang perasaan hasad dengki nie

Finaz Jaafar said...

aetuju ! =)

Nora Shahaira said...

la ye ke..ada jugak bab hentam menghentam ni ye..kalo jadi kat akak..ish..takut juga, sabar la adik..anggap itu semua cabaran itu kita menjadi lebih hebat..tau tau tau..

ehem..ehem..hb hb hb ya..

Dev Clarehova said...

^_^ jangan marah2 nelly..hehehe....

Miss Tira said...

Sedangkan Rasulullah s.a.w pun dikritik mereka-mereka yang tak sedar diri (kafir laknat) inikan pula kita hambaNya yang lemah. Tabahkan hati ye Nelly. Kita tak boleh nak puaskan kehendak mereka. Tumpukan pada mereka yang tahu menghargai kita.

marshmallow said...

yep. betuL tuh nelly.
jgn lah nak hentam hentam.
kesian lah tahu.
kalo nasihat or pandangan cara yang baik baik kan lagi bagus.
orang pun suka kalo di tegur baik2 dgn cara yang supan santun.

LennMommaChubby said...

Momma sokong nelly.. Ada faedah ker menghentam blogger lain?.... Biarlah dunia blog n aman dan damai. Tak ada maknanya nak hentam2 org..

cik ayin said...

macam2 orang kan,kan...urmmm

nur aisya humaira said...

ade plak macam ni...huhu

athirahzaki said...

entah ape-apelah manusia ni.
bukan nak menyokong sesama sendiri,
ish3...

faiz said...

tak faham btol dgn org suka hentam org lain ni...nak ambik perhatian kot..

Nadia Mashuri said...

hi nelly..
im back..
terus kn bsemangat ok..
=)

Adinda Amy Sensei said...

emm..rasanya tak patut ada perangai yang suka hentam sesama blogger ni kan.....hiduplah secara aman dalam dunia blog ni...kerana kalo kita dok hentam org tu sana sini....rasanya macam tak berbaloi...membazir je kan nelly?

bermasyarakatlah secara indah sesama blogger....hidup untuk disyukuri...bukan untuk dikhianati..

sicomot-comel said...

taw xpe..

law xmaafkan,,mmg padanlah muke kena cari sendiri kat padang mahsyar nnt..

Shafiq said...

Tak baik main hentam-hentam orang nie.. :-)

NARDtheNERD said...

kena hentam camane tu?
:)

Woofer Storm said...

nak hentam blog ni gak...eheee gurau

EyToNeZ said...

betul nelly..sokong sgt2..
jgn la suke nk maki hamun blogger2 lain..mcm dri sndri 'perfect' sgt la..

kay_are said...

betul2.. dari men hentam2 baik dok je diam2.. lagi bagus, orang pun x geram.. ^^

RoSeS said...

a'ah..kena saling menyayangi kan!!
bkn syg yg lbh2 ok!!
kalo sama2 single..ok la..
tp kalo x single,sila jangan ngaku single ok!!!sangat tak baik.ehehhe

nelly said...

Zaty : tak mahu aib orang seyh .

nelly said...

Sahrom : jangan2 . .

nelly said...

Rush D : manusia kan . .

nelly said...

Missblury : kalau dia boleh buat .

nelly said...

Finaz : tq

nelly said...

Nora : terima kasih dengan komen itu .
=)

nelly said...

Dev : tak marah ..hehe

nelly said...

Miss Tira : InsyaAllah ..tq ,.

nelly said...

Marshmallow : Nelly setuju !!!

nelly said...

LennMommaChubby : harap2 macam itulah ..

nelly said...

Cik ayin : manusia !
=(

nelly said...

Nur Aisya Humaira : dah banyak ..

nelly said...

Athirahzaki : betul2 ..sedih ..

nelly said...

Faiz : kontroversi !!

nelly said...

Nadia Mahsuri : hai2 ...
hehe ..tq

nelly said...

Adinda : Nelly setuju .. tah la ..manusia ..
kontroversi !!

nelly said...

SCC : Haha .. betul2 ..
=)

nelly said...

Shafiq : u're right !!
=)

nelly said...

NardtheNerd : haha .. macam2 gaya hentam ..

nelly said...

Woofer : haha .jangan2 .

nelly said...

Kay_are : yeah !! kay_are baik ..
=)

nelly said...

Rosse : betul ..
haha ..
alamak ! Bahaya ini ..:D

ciknabil-a said...

aishh marah sgt nmpaknya tue.. hee.. :P

nelly said...

haha .marah sikit ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...