Tuesday, January 11, 2011

Apa yang korang nak untuk negeri korang ?

Elvy Nellysha | 3:05:00 AM | 18Comments |
السلام عليكم

Nelly nak buat 1 pendapat , idea atau cadangan tentang negeri yang korang menetap sekarang .
Apa yang korang nak untuk menjadikan negeri itu adalah negeri yang IDAMAN , MAJU , SEJAHTERA , BERKEBAJIKAN ?


Nelly nak buat untuk diletakkan di satu buku di perpustakaan . .
Harap bantu sikit-sikit . .


P/s : Bagi idea , pendapat atau cadangan yang bernas dan masuk akal . . segala yang diberi dengan baik sangat-sangat dihargai . .

18 comments:

PuanBee said...

nelly..wawaa baru senang nk baca blog nelly nih..hikss

nak apa yer tempat bee nih dah mcm2 ada kl lah katakan!bee cuma taknk PATI banyak kat kl nh leceh !

scripter of us said...

nk aman damai je da cukup..hehe

nelly said...

baru senang ye ? hehe .
oke3 . .
makacih ~

misSbLurRy said...

tempat blurry duduk skrg adalah bandar terbesar

so blurry nak lebihkan hutan dari perumahan sebabnya kalau banyak sgt perumahan atau pembangunan....banjir kilat selalu berlaku and watkan bnyak harta benda rugi...

so maksud sekrang hentikan lah pembangunan yg terlalu pesat, jangan kejar ke untungan sehingga terlupa yang kehidupan lain pun nak jugak menumpang kat muka bumi nie....

nelly said...

scrpter : itu sudah semestinya .mekacih ~

nelly said...

blurry : mekacih sudi jawab .

aqish basir said...

nak driver anta pergi balik
cukup ah heheh

nelly said...

uish .
amboi .
hahaha

chuu said...

chuu nak kebajikan ^0^

nelly said...

mekasih chuu .

rohanazainal said...

ye.. mahukan kehidupan yang aman damai.. peace all the time..

kalau boley, na kurangkan JEM di KL.. hahaha.. sekarang JEM sentiasa menghantui hidup aku sekarang ini.. hahaha..

nelly said...

cian org yg dok at bandr .
mesti JEM ...

NUR AYNIE said...

nak kedamaian n ketenteraman~huhuh

nelly said...

itu sudah semestinya

=)

mekacih

||aLeaSaRa|| said...

hye semua dan hye Nelly!erm kite stay near by KLIA-putrajaya-Nilai.so hrp sgt bdr baru salak tinggi ni pesat membangun spt bandar baru nilai,wujudkan satu tempat rekreasi di kawasan yang luas untuk beriadah.

nelly said...

meksih ~

bukan photographer said...

skg ni tgh blaja kat terengganu..harap sgt kawasan bakau kat sini tak dimusnahkan sebab kawasan bakau ni penting kepada nelayan sebagai pusat pembiakan semula jadi ikan..selain tu kawasan bakau ni bleh jadi zon penampan kepada ombak..banyak lagi kepentingan kalau nak cite..

nelly said...

oke .
mekasih .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...