Monday, January 31, 2011

Korang habis SPM dulu buat apa hah ?

Elvy Nellysha | 10:47:00 PM | 56Comments |

السلام عليكم

Ha , jawab-jawab !
Haha . . . Sebab Nelly ada kerja tahu !
Kerja on9 24 jam ini sementara tunggu result tahu . .
Wow ! Bestnya jadi Nelly . . Blalah kau Nelly . .

Best apa bendanya ? ? On9 . . .
Tapi , nasib baik ada blog kan ? ? Dapat juga habiskan masa dengan BLOGWALKING .
Kerja ? Adoi . . Macam malaslah pulak .
Mahu jadi penunggu dekat rumah . Haha . .
Tak apalah , tolong kemas rumah , masak , . Haha
Korang ada ? Tak ada ke ada ? Hehe . .

Masa korang habis SPM (SAAT PENYEKSAAN MINDA) dlu , apa aktiviti korang ye ? ?
Melepak dari pagi sampai malam ke ?
Main bola tak berhenti-henti ke ?
Tidur sampai puas ke ?
Atau tolong kejar-kejar bunuh lalat ?
Jawab-jawab ! ! kih2 . . .

Korang yang belum habis SPM pun boleh jawab nak buat apa lepas SPM . . .

56 comments:

Hot Mama said...

Mama dulu abis SPM je...trus cari keja dah gian sgt keja..haha
lgpun dulu zaman mama ni mana ada la facebook & dunia blogwalking ni kan...huhu

Entri Terkini : 40,140 mangsa banjir di empat negeri berpindah | Johor, Melaka, Negeri Sembilan & Pahang

priencess myza said...

ingt klu dpt plkn..
pegi plkn
n then keje sementara..
n wat lesen bile nah cukup duit

payeen said...

jadi penganggur kehormat terhormat dihormati

mase cuti sem je stat kje taska (:

naaima said...

ape kate gi amek lesen motor ke kete ke . berbaloi-baloi . ^^

Tasha said...

habis SPM dulu, I kerja McD sementara tunggu result. gemuk juga la....hari2 makan burger.

MiMie AddNin said...

hye nelly..
saye dlu pun tak keje jugak...
join TLDM(TIDO+LEPAK DAN MAKAN)
Hehehe!!
tp ade join xtvt belia..
mcm gi camping..
mmg best laaa

Wuucin Kimora said...

Tunggu org pinag! Sijil Tunggu Pinangan Mentua Lak! "STPM"..
hahaha

bunga said...

best2..keje yang sesuai 2..huhuu..cayalah..mmg seronok bc entri nelly..

mohd zhafri said...

abih spm bosan cari kerja....kerja jadi promoter kat parkson...best wooo....hahaha

syufaa said...

hoho..syufaa lpas spm dlu..dok umah jap..pastu trus gi plkn.. =.="

puteri ain said...

haha..masa terluang selepas SPM kita sama lah..^-^

nulhazwany abdul malik said...

cuti2 lepas spm ni, memang duk rumah je la... heaven !!! haha
nak keje? malas.

setuju2. duk umah, kemas2, masak, ajar adik.. weee dah macam perempuan melayu terakhir. ^^

Cik Shiqa said...

saya dulu keje cik nelly. keje jadik ustazah kat sekolah agama kt kg. hikhik

x per, dear duk je umah.. BW hari2 g klik nuff shiqa k.haha

nik farina aishah.... :) said...

haha.. nik jadi bibik terhormat kat rumah ni tapi tak de keje pon nk buat kemas rumah kejap je.. :P bloging je .. heheheheh...

awEEN said...

entry ni wat saye teringat zaman pas SPM dolu.. nak tau saye keje ape pas SPM klik sini k..
http://bintang2aween.blogspot.com/2010/12/minah-karan-waitress-mak-cik-air-orang.html

ARJUNA.Inc said...

habis spm lu..duk umah..petang2 g memancing..2 je yg tau..haha..kalo p kje dlu g bgus..x tpkir je..haih..

Nur Atiqha Zaidi said...

Tiqie nk blja bawak kete lepas SPM nieyhh... :D Ta saba nyerrr ..hehee~~~

ferra ferro said...

melepak terok2 . tapi ade join banyak kursus la . =D
english course penting tau !

NOOR FATIN said...

sy blaja menjahit dlu. hehe

nelly said...

Hot mama : wah .kerja .hehehe

nelly said...

priencess mieza : haha .plkn ? nely tak dapat .

nelly said...

payeen : haha .kita sama .
keje kat taska ?
mesti best ,.

nelly said...

naaima : haha .
amek lesen ?
tak kuar rumah pun .
sia2 sahaja lesen tu tamat nnti .
=D

nelly said...

Tasha : nyum2 ...

sembil9n said...

dlu aku kerja promoter Astro :D

nelly said...

Mimie add nin : hehehe . .
kt sini tak ada aktiviti mnarik .

nelly said...

Wuucin kimora : wah .pinangan bukan sebarang pinangan .

nelly said...

Bunga : haha .entri biasa sahaja .

Woofer Storm said...

slm..

dulu duk uma je la,tggu org pinang ni..heheee

nelly said...

Mohd zhafri : ada bakat er .

nelly said...

Syufaa : best tu dapat PLKN .

nelly said...

Puteri ain : menganggur .
hahaahhaa

nelly said...

Nulhazwany abdul malik : haha . .
memang perempuan melayu terakhir betul .

nelly said...

Cik shiqa : hahaha . .
mesti besh keje .

nelly said...

Nik farina aishah : heheh .
wah .
bibik terhormat .
cayalah ~

nelly said...

aween : oke .
nely terjah nanti .
=)

nelly said...

Arjuna : mesti dapat banyak ikan .

nelly said...

Nur atiqha zaidi : hehe .nely tak amek lesen pun .
kuar umah pun tak .
hahaha

nelly said...

Ferra ferro : tengah mencari kursus .

nelly said...

Noor fatin : untung !!
=)

nelly said...

Woofer storm : tunggu pinang ? hahaha

nelly said...

sembil9 : wah .ada bakat ..

eka said...

aku cakapp : spm takk pass atau dalam bahasa sopan takk lepas untukk ambik pon lagi , haha =='

sAsyA said...

peh spm dlu just amek lesen
then jadik nanny berjaya kt umah hehehe

MJ said...

mj dok berehatttt je..haha..

nelly ditag!

dyg said...

nelly : sy dlu pas SPM g keja kat kilang..sbb tlmpau bosan duk umah..haha..

eija hassan said...

nelly,sme jek la kita ni.haha~
jd bibik ta bebayar :DD
pastu,pengONLINE tersohor kat Alam Maya.haha~

sTaRLighT said...

yeahhh
betul tu nelly
agak kebuntuaan duk rumah jeww
hahaha

dyana nana said...

nelly, kte pown dduk umah on9 jep...
kadang bosan.. :(
erm..
ape yg nelly buat , dyana pown buat,, haha :D
mcm x caye plak... ngee~
nk keje pown cm x nk jerk..huhu
skarang dyana amk lesen n kursus komputer jep...
dr ddk umah kan..
pastu g jalan,, tue jep... ermm~
kadang2 kalau ade mse panjang tuk on9( kalau abg x kacau nk on9 la) ske blogwalking cm nelly gaks... hee~ :)

nelly said...

Mj : wah .rehat sepenuhnya !

nelly said...

Dyg : sekarang kilang tak mahu terima
=(

nelly said...

eija hassan : bunyi macam sukarelawan .hehehe

nelly said...

Starlight : bosan2 .

nelly said...

Dyana nana : haha . . kita samalah .
bosan2 .

RuSh D said...

pas spm masuk giatmara..dpt ler kemahiran & elaun cikit..hiuhuh

nelly said...

Rush D : hehe .besh tu ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...