Tuesday, January 11, 2011

Baru perasan Nelly kena tag ? ? ?

Elvy Nellysha | 10:29:00 PM | 11Comments |
السلام عليكم


Terima kasih kepada Kaka misszydian sebab tag dekat Nelly . . .

siapa anda di rumah?
Sorang kakak . .


siapa anda di samping rakan?
Seorang yang rendah dari kawan-kawan . . Nak buat macam mana kan ? Redha saja . .


5 benda yang anda idamkan tapi belum tercapai ?
1. tak tahu
2. tak tahu
3. tak tahu
4. tak tahu
5. lagilah tak tahu


siapa nama pasangan anda?
Tak ada


ceritakan 5 perkara yang anda suka tentang pasangan anda
Tak ada pasangan kan ? Jadi , tak adalah yang disukai .


bila tarikh anda couple?
Single lah 


apa kenangan pahit anda bersama pasangan ?
Lagilah tak ada 


lagu tema cinta anda?
Menyesal- Ressa Herlambang


apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
Tak ada lah . . 





11 comments:

MiSzy DiaN said...

laaa mcm sedih jak nie..
ceria laa dik..
^.^

nelly said...

sedih ?
hidup kena ceria kan ?

=)

|| amira || said...

tajuk yang sesuai untuk entri ni
>>>> tak ada .
hahaha

MiSzy DiaN said...

hidup single kdg2 best..kdg2 tak..hehehe..
chill laaa..
ok?

nelly said...

betul .
setuju .
don't worry .
always happy

|| amira || said...

dah buat dah :)

nelly said...

mekasih !

=)

saharinasaharudin said...

blogwalking :)

nelly said...

mekasih .

N A N a t O said...

xpe2..nnt jupe la ur life partner..rileks jer.

nelly said...

hehe .
mekasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...