Friday, January 21, 2011

Nelly dapat award !

Elvy Nellysha | 5:25:00 PM | 6Comments |





السلام عليكم



Terima kasih kepada MJ sebab tag award ini dekat Nelly . Terharu gila !!
Nak jawab soklan . . 


1. Apakah nama betul anda dalam surat-beranak?
Wah , nama betul ? Elvy Nellysha Binti Bahaman . . Pelik ke ? Haha . Kenyataan . . 

2. Sudah berapa lamakah anda berblogging dalam dunia blogger ini?
Mula buat blog 2008 . . Mula aktif 2010 . . Kesian blog ini . Haha .  .

3. Apa impian anda untuk menjadikan blogger ini pada tahun 2011?
Menjadikan entri lebih berguna
=)
4. Kritikan dan pandangan anda tentang blog cik Mj ?
Blog Mj comel , ringkas dan menarik . tak tipu tahu  . .

5. Anda nak tak jadik pengikut setia cik sya? haha..jwb2!
Ofcoz nak . . sebab Mj the best lah !

6. Tag kepada 11 orang yang rajin
Wah , ini kena tag di SHOUTBOX !!
hehehe . . . 

6 comments:

MJ said...

hmm,patut mj tmbh cket soklan kt no.1 tu..kenapa nama anda pelik?hehe..xlah,tp mcm mne boleh dpt nama tu..haa,nk tau sgt nih..

misSbLurRy said...

nelly nati wa wat kayh....
den tgh kepanasan ati dgn kepala sendiri...
wakakkak

nelly said...

Mj : wah , nelly pun tak tahu kenapa nama nelly pelik .
hehehe .. .

nelly said...

missblury : No hal
=)

BlueberrY CheesE said...

cgrates!! ^^

nelly said...

bluberry cheese : thank you !
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...