Monday, January 24, 2011

Kalau macam ini , serupa kita cakap dengan dinding

Elvy Nellysha | 7:19:00 AM | 48Comments |
السلام عليكم

Tahu kenapa entri ni ?
Nelly nak bagitahu satu perkara yang terAMAT-AMAT benci kalau cakap dengan orang . .

Pernah tak korang kalau cakap dengan orang , dia buat tak tahu saja .
pandang kanan , pandang kiri . .
Tak fokus saja apa yang korang cakap . .

Nelly pernah kena . . Pergh ! Beria-ria cerita . .
Last-last dia tanya benda lain . .
Contoh : "Bila nak makan ? Lapar pula ."
Ada pula itu , tengah-tengah cakap . .
Tiba-tiba dia tegur orang lain . .

Rasa menyirap saja . .
Las-last malas nak cakap lagi dengan orang mcm itu . .
Bikin hot tahu . . Korang yang pernah kena itu dan pernah buat macam itu . .
Dinasihatkan : AGAK-AGAKlah kalau tak nak dengar pun . .
Macam acuh tak acuh . . Sakit jiwa ini . .


48 comments:

amira afiqah bt mohd yusof said...

kesian nelly -.-"

RedVixen said...

penah. memang sakit hati. sabo jelah... haiiihhh....

Ainna mardhiah Ahmad Faizul said...

hi... tq follow saya..
penah jgk kene mcm tu.mmg saket hati. tp kite kalau org bercerita even takda nak dgr, tak sampai hati wat org mcm tu kan.

Heidi Shafiq said...

sabar ye beb.. :)

farah said...

selalu terkena...n selalu jugak tbuat kat org...x sengaja...lepas 2 rasa bsalah sangat...

Miss dorayAki said...

manusia, ada je yg cmtu. korek mata die spya dia pndg nelly bila cakap. hehek~

MJ said...

huhu..mmg sakit jiwa kot..sbb tu kdg2 mj tak suke bercerita2 nih..nnt xde sape nk dgr..

puanbee said...

sabar nelly...huhu

iniialahaku said...

ngeh2..chillax2...meh2 nk dgr,ha ckapla...nk dgr ni..hehe

mie said...

fuh!!!
itu memang menyakitan..
eeheheee

KUREKURE COMEL said...

wat xtau je dgn org cmtu...kdg2 tu...kalo kite dgr cite die blh...smpai kite, die xnak dgr...benci aii...sbor je la...

nelly said...

amira afiqah bt mohd yusof : memang kesian ..
=(

nelly said...

redvixen : memang sakit aty o0o ..

nelly said...

Ainna mardhiah Ahmad Faizul : tahu tak apa . . memang tak sampai aty ..

nelly said...

heidi shafiq : tengah kumpul kesabaran . .

nelly said...

farah : hope jangan buat lgi . ..

nelly said...

miss dorayaki : wah .korek mata ?
kesian dia .
hahaha

nelly said...

Mj : sabar Mj . . . cerita dengan Nelly ...

=)

nelly said...

Puan Bee : terima kasih ..
=)

nelly said...

iniialahaku : haha . buat lawak lah .

nelly said...

mie : tahu tak apa ..:(

nelly said...

kak mina : betul . . . jiwa parah o0o .. .

shah-kayrul said...

aii...nelly..thanks sudi ziarah umah kiter...dtg follow u...

bw sabar byk...klu org tue wat x dgr kiter ckp...lain kali dia ckp kita wat mcm tue blk...tgk mcm maner dia rase....

Amni said...

paham...
paham sangat...
sebab kat rumah ada orang macam gitu.... grrrrr.....

nelly said...

shah-kayrul : yup .kes balas dendam .
hahaa

nelly said...

amni : nasib baik faham . . .
kita sama ...

nora said...

alalalalla sian dia

sabar sabar takmo maarah2
senyum sikit =)

my new entry:
Alaa...nak cute ckit pun tak leh

sue. said...

sabar ye nelly kalau kena mcm tu..mungkin mereka tak alert mase nelly bercerita..ngee

<3,
sue

mizzapple said...

xpenah kena lg la cnggini.

bnyk2 b'sbr la ye. :)

EZAN IDMA said...

sabar ye :)

iwan_dextrous said...

lempang je laju2..hihihh

nitnot.abc said...

sian awk nelly!
sy pun penah kena jugak.siyes laa mg saket haty jea.bek ckp gn tunggul.hahha.

mohd zhafri said...

sangat3 x suke klau benda ni berlaku...

SUE said...

penah kena . mang sakit hati laa . tapi balas balek a kat dea . hahahah . bru lega :D

nelly said...

nora : tak marah ,,skit aty je ..hahaha

nelly said...

sue : haha . . ada alert er ?
hehehe

nelly said...

mizzapple : nasib baik tak pernah kena lagi .

nelly said...

ezan idma : yup ..
thank you .

nelly said...

iwan_dextrous : hahaha . .
ganas tu .

nelly said...

nitnot.abc : betul2 . .
sakit2 . . .

nelly said...

mohd zhafri : nely pun sangat-sangat tak suka ..
=(

nelly said...

sue : wah ..pendendam nih ..
hehehe

aliza said...

pernah gak kena camtu..pas kena wat camtu kite wat diam diri jer.konon2 majuk ar.hehe

nelly said...

aliza : hahaha . . wah ..berlakon er ..
=)

sTaRLighT said...

huhuhu
mmg btol pown..
kasi hangen stu bdn jeee..
-.-

nelly said...

starlight : hahahaha

Mint said...

Ya allah, betol2.
rasa nak smack je rase.
geraammmmmmmmmmm.

nelly said...

hahha .
kita sama tahu
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...