Sunday, January 16, 2011

Dalam hati ada taman ok

kindergartenlibrary | 6:51:00 AM | 34Comments |
السلام عليكم

Ramai juga ya yang tak kenal Nelly lagi dan cakap Nelly ini sombong . .

Tak apa . Tak marah . .
Just nak bagitahu yang Nelly tak macam itu . . Ok ?
Kenal Nelly dulu , baru boleh nilai orang . Bukan kenal Nelly saja . .
Macam itu juga dengan orang lain . Jangan tak kenal , dah mula nilai orang .



Ramai tanya Nelly , kenapa ya entry Nelly pendek-pendek ?
Hehe . . Kalau CONTEST yang memerlukan entri yang panjang , Nelly buatlah panjang .
Tapi , tulis biar RINGKAS tapi PADAT . Ye tak ?


Biarlah orang itu macam mana sekalipun , dalam hati ada taman . .
Yang berperikemanusiaan saja ada taman dalam hati . .

Kenal Nelly dulu , baru tahu dalam hati ada laut taman ~

34 comments:

Fiqah Alias said...

hehe...dlm hati fiqah pon ada taman jugak...klo first impression org len tgk fiqah,msti depa kata fiqah nie sombong..sbb fiqah jrg tegur2 org yg fiqah x kenai...huhu..tp..don't judge a books by its cover kn..?? dh kenai br tau yg sebenonyer kn...hee~

sab said...

sape kate nelly sombong tuh? huhu.
nelly ok jek dgn sab kan? kan? wee~

kindergartenlibrary said...

fiqah : betul2 .setuju .. .

kindergartenlibrary said...

sab : biasa la . manusia kan . .
hehe . .

hehe . . nelly oke tau dengan sab

=)

MJ said...

eh,bkn nelly sombong dgn mj ke dulu?hahaha..hey,gurau2 je oke..in reality, mj pun pnh dilabel cm2 sebab kes pendiam la..haha..dlm dunia blog lom lg..mgkn bakal terjadi kot..sape tau..hehe..

MJ said...

eh,bkn nelly sombong dgn mj ke dulu?hahaha..hey,gurau2 je oke..in reality, mj pun pnh dilabel cm2 sebab kes pendiam la..haha..dlm dunia blog lom lg..mgkn bakal terjadi kot..sape tau..hehe..

mie said...

ye ke!!
biasa la, dah kenal...
baru tahu

Anonymous said...

u know urself better...
so pedulikan omong-omong orang k!

Unknown said...

kadang2 orang suko judge luaran yo kan. macam atok pun ramai ingat atok sombong

fyna ahmad said...

dun jugde the book from it's cover...

hehehe..nelly,saya tag kamoo..
http://contestandgiveaway4fyna.blogspot.com/2011/01/contest-gambar-paling-comel.html

kindergartenlibrary said...

mj : tahu tak apa . .
kena lebih mesra alam ni .
hahaha

kindergartenlibrary said...

noremy : yup .
maceh ~

kindergartenlibrary said...

suhaimi : sebab itu kena lebih mesra2 alam lagi .
hehehehe

kindergartenlibrary said...

fyna : betul2 . .
oke .
nanti nely pergi ur profile
=)

ARJUNA.Inc said...

kalo pmpuan hati dia ade tman..msti romantik kan..hahaha...sombonk ke?x nmpk pn cm smbonk..ewah2..mcm la pnah jmpa kan..x pe la..2 agggapn kalo org yg x knal kta je..yg knal..sbliknye la.kn?kn?hehe

kindergartenlibrary said...

haha . . actually , perempuan memang romantik .
kalah lelaki .
hahaha . . .

yup . . tahu tak apa . .

nadazmi said...

kalo nelly sombong, xde la nelly dtg blog nad kan??kan??thanks dtg blog nad..

Unknown said...

dalam hati ada zoo r. haha!

kindergartenlibrary said...

nad_ira : hehe . . . it's my pleasure .
=)

kindergartenlibrary said...

shafiqlzwan : wah . . boleh taruk binatang-binatang . .

=)

fiezah91 said...

hehe..nelly sombong la.. :P
gurau je.. dalam blogger mana blh sombong2 kan. haha..rilex2..x pyh kisah sapa ckp nelly sombong tu :)

Anonymous said...

hmmm... jangan menilai orang melalui luaran. tak kenal maka tak tahu kan?

kindergartenlibrary said...

gigi rongak : ha3 , . maceh2 . . .

=)

kindergartenlibrary said...

rizwan's sweetheart : yup . . betul .kena kenal dulu

=)

puteri ain said...

but for me..nelly baek ! ini bukan nak membodek ke ape..but serious !:)

kindergartenlibrary said...

wah ..really ?

maceh ya

=)

terharu pula . .

aZIEra itu aKu.... said...

sama la...dlm hati ziera pn ada taman...ngeeee~~~

pape pun kenal dulu org 2 baru leh nilai sombong ke x kn...=)

kindergartenlibrary said...

yup . itu sudah semestinya . . nasib baik tahu .
:)

MiszMaryaNe said...

mesti cantik betul taman kat hati tu, hehe

kindergartenlibrary said...

haha .mesti lah cantik

=)

ada bunga tau .
hahaha

KUREKURE COMEL said...

hehehe...akak mina cuke dtg cni....wajib satu ari sekali....

kindergartenlibrary said...

wah .terima kasih . . terharu

=)

noa said...

dlm taman tu ada bunga carnation tak??

nak satu bolehhh huhuhu

kindergartenlibrary said...

eh . . ada . . semua ada . . hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...