Sunday, January 2, 2011

Awak . . .

Elvy Nellysha | 1:52:00 AM | 20Comments |
السلام عليكم
Baca entry ini dan tinggalkan komen korang . .

Awak . .
Satu hari saya mula kenal awak . .
Tapi perkenalan kita mungkin tak diduga . . 
Sebab kita kenal melalui ALAM MAYA ~






Awak . .
Saya suka kawan dengan awak . .
Sebab awak baik sangat . .
Ambil berat dekat saya . .
Saya suka awak . . .


Awak . 
Kita baru kenal  . .
Awak dah minta couple . .
Tapi saya tak terima . . 
Sebab saya takut awak main-mainkan saya . . 
Sebab saya sudah selalu dipermainkan . .

Awak . .
Saya terharu sangat bila awak bersungguh-sungguh nak couple dengan saya . .
Hari-hari awak kol dan mesej saya . .
Tapi saya masih tak terima . .
Bukan jual mahal . . 
Tapi tak nak 1 hari nanti kita putus hubungan . . 

Tapi awak . . 
Sepanjang kita kenal . . 
Saya selalu marah-marah awak . .
Bagi saya awak selalu salah dimata saya . .
Saya tak tahu kenapa . . 

Tapi awak . .
Awak dengar saja bebelan saya . .
Awak sabar dengan kerenah saya . . 
Sebab awak tak sanggup nak marah saya . . 

Awak . . 
Hari-hari awak cakap awak sayang saya . . 
Saya ya kan saja . .
Sebab saya tahu . . 
Lelaki memang akan cakap macam itu . . 

Awak . .
Makin lama saya makin happy dengan awak . .
Tahu kenapa ?
Sebab saya tahu awak ikhlas sangat dengan saya . .
Tapi saya belum lagi terima awak . . 

Awak . . 
Tiba-tiba 1 hari tu awak bagi mesej dekat saya . .
Awak tulis 'Setiap yang hidup akan mati . . Yang hidup terusknlah hidup . . Saya minta maaf kalau saya banyak sakitkan hati awak . . Saya selalu buat awak marah-marah .. Teruknya saya kan awak ? Saya sayang awak sangat-sangat . .  Tak nak jauh dari awak . Maafkan saya kalau saya ada salah dekat awak . . Kalau awak rasa banyak salah , saya dah lama maafkan awak . Saya nak pesan dekat awak supaya awak jadilah diri sendiri , solat jangan tinggal , amalkan segala kebaikan selagi boleh , hargailah lelaki kerana dia akan menjadi pemimpin keluarga 1 hari nanti . Saya nak sangat jumpa awak . . Tapi mungkin belum masanya lagi . . Kan awak ? Saya tahu saya bukanlah baik sangat untuk awak tapi saya sayang awak . Terpulang pada awak untuk percaya atau tidak . .'

Tapi awak . .
Saya marah-marah awak . . 
Sebab saya rasa awak berlagak seolah-olah awak SEMPURNA . .
Seolah-olah selama ini saya tak tahu jaga diri ! !

Awak..
Esoknya saya dapat tahu awak kemalangan . .
Awak koma..
Ayah awak yang bagi tahu saya.
Tapi saya buat tak tahu saja..
Sebab saya ingat main-main....
Saya fikir awak nak uji saya . .
KEJAMnya saya kan awak ? 

Awak . . 
Kenapa awak tak balas mesej saya ?
Kenapa awak tak kol saya ?
Mungkin awak sibuk kot . .

Awak . .
3 hari lepas itu saya dapat tahu awak dah meninggal . .
Ayah awak yang bagitahu saya . .
Suasana kat situ ! ! !
Menyayatkan hati . . . 
Awak dah tinggalkan saya ! 
Bukan saya sahaja ! 
Tapi DUNIA ini juga selama-lamanya !







Tiba-tiba saya rasa dunia saya kosong....
Masa itu baru saya tahu betapa pentingnya awak dalam hidup saya!!!

Awak . .
Kata-kata awak sampai sekarang saya simpan dalam hati . .
Sebab awak INSAN YANG TERBAIK pernah Allah anugerahkan pada saya 1 masa dulu . . 
Saya mula terasa kehilangan awak selepas awak tak ada . . 

Awak.....
Saya selalu doa roh awk dicucuri rAhmatNya.... Amin....

20 comments:

Cik_Shiqah said...

sedih2. taktau nk komen ape. huhu kita akn menghargai seseorg tuh apabila mereka dh tiada tpi nasi dah jdi bubur. trlmbt sdh. huhu.

nelly said...

itu lah . .
hope hrgai org selpas ni .

fyza said...

alah..ta mo cdey2.. teruskan hidup.. percayalah pada jodoh :)

nelly said...

Hehe

:)

ct salmah saidi said...

followed u . senang2 follow saya juga ek . ;]

nelly said...

dengan sennag hati

:)

[senandunghatiku] said...

senandunghatiku berlagu syahdu..huhuhuhu. gunakan setiap saat yg ada dgn penuh makna.

nelly said...

InsyaAllah .
terima kasih

_luVy*dUcky_ said...

cipa da followu..
follow bck~

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/

Sindarella said...

sobsobb..sedihhh sgt !
hmm..mang tu dah jdi lumrah manusia..
y ad dpn mata tak nmpk..
cari y jaojao..bila y didpn mata dah hlg baru kita sedar..=="

KUREKURE COMEL said...

cedihnye.....hhmmm

nelly said...

sindarella : yup .
nelly setuju .
so hrgai pulak lpas ni
:)

nelly said...

kurekure : yup . . .terima kasi sudi baca

ira mohd said...

sedih. sob2. wuarghhh ;(

nelly said...

cuma meluahkan apa yang dirasa .
terima kasih sudi baca yerk .

enn Qaa said...

huhu .. eqa suka yg ni (:

nelly said...

terima kasih eqa cz sudi baca

=)

Breakerz said...

mmg sedihlah... terharunya K.A.. kamu jgnlah sedih2... senyumlah kerna senyuman penyembuh dukalara kehidupan..=) belajarlah menghargai seseorang..dan masih ada lagi yg terbaek tuk kamu lagi selepas ini..

nelly said...

itu sudah semestinya


terima kasih

=)

lady nana said...

da baca..
betul lah kan.. kita akan sedar dan hargai orang tuh bila orang tu dah tak ada...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...