Wednesday, January 26, 2011

Contest gambar tak nampak muka paling cool

kindergartenlibrary | 3:25:00 AM | 20Comments |
السلام عليكم

Tiba-tiba saja Nelly rasa nak join . . Entah apa mimpi pun tak tahu . . .
Nelly ada ke gambar yang tak nampak muka ? Hahaha

Gambar baru masa merayap dengan member tadi . . 
Tiba-tiba saja sibuk ambil gambar dengan dia . . .
Sengallah Nelly !



Ini gambar Nelly kot . . . 



Nelly memang tak reti EDIT . . .

Nelly tag dekat sesapa yang tak join lagi tahu !


20 comments:

UmmySheera said...

memang cool abis gambar celah semak.. hehehe

kindergartenlibrary said...

haha . .
bajet saja tu !
=D

Ainnsya potpet said...

cam semat jugak la :))

Amni said...

kreatif dear.. saya nak join jugak.. ada gambar nampak sisi.. kalau blurkan memang tak nampak la kan.. agak2nya dia terima tak ek?

KUREKURE COMEL said...

smart gle pic...i like..hehehe

kindergartenlibrary said...

ainnsyia : haha.maceh . .

kindergartenlibrary said...

amni : wah . tak tau .kena tanye . .

kindergartenlibrary said...

kak mina : maceh kaka . . .

HadifaR_R said...

Salam...
TQVM join...
Terharu...hik3...

MJ said...

bkn ke mmg nelly kakijoincontest..mne pulak wujud 'tbe2 je rasa nk join..'nelly de pelik nih..hehe..
papepon, pic mmg cun r..xnmpk mke betol nih..mmg xnk mke ea..bgus gak nih..gudluck ea!

kindergartenlibrary said...

hadifar_r : haha . . welcome2
=)

kindergartenlibrary said...

Mj : amboi .
kutuk habis ya . tahulah Nelly memang suka join.kantoi suda ~

haha

saja tukar ayat itu .
;D

kindergartenlibrary said...

Mj : amboi .
kutuk habis ya . tahulah Nelly memang suka join.kantoi suda ~

haha

saja tukar ayat itu .
;D

jasa online said...

keren bngt blognya ^_^

MJ said...

haha..tu bukan kutuk..tu kate2 manis yg tajam cket..ahaks..=)

kindergartenlibrary said...

hahaha . .
Mj !
sabar2 . .
=-p

ijatnuar87 said...

hehehhe...cool2..ni mesti gambar dari stalker kan,hehehe

btw,folow sinih,heheh

kindergartenlibrary said...

hehe .
thank you .
=)

HadifaR_R said...

Salam...

Contest di tutup awal sedikit dari tempoh sebenar...bleh la datang k...huhu
:)

kindergartenlibrary said...

hehe . .

ok2 ..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...