Monday, January 17, 2011

Terima kasih dengan respons positif kamu

Elvy Nellysha | 8:35:00 PM | 24Comments |
السلام عليكم

Nelly buka Facebook pagi ini . Dapat satu mesej .
Nelly tak tahu nak menggambarkan perasaan Nelly sekarang ini . 
Rasa macam terharu gila-gila .
Nak tahu apa dia ? Korang baca mesej bawah ini : 

(Tekan gambar itu kalau nak besarkan)

Nelly gila-gila terharulah ~ 
Ada juga yang bagi respons positif .
Tapi , untuk pengetahuan Nur Amirah , Nelly baru sahaja aktif buat blog ini walaupun sudah bina blog ini dari 2008 . .
Lama kan ? ? 
Nak buat macam mana ? Selama ini buat perhiasan sahaja blog ini .
Terima kasih atas sokongan positif yang membina itu . . 
Rasa macam nak nangislah pula . . 

24 comments:

aNnE said...

congr8s nelly ;)

nelly said...

terima kasih ~

|| amira || said...

waahh , tahniah nelly .
dapat sokongan peminat :)
hehe~
bagus betul la dia tu .

fyna said...

congrats gak...

saya tag kamoo lagi..
http://contestandgiveaway4fyna.blogspot.com/2011/01/contest-jelingan-manja.html

jom singgah n follow belog saya..

MiSzy DiaN said...

wahhh adik..
dah makin hebat laa dia..hehehe..
cantik daa blog adik nie taw..
semoga success slalu yaa..
:)

nelly said...

amira : terima kasih ya amira .

nelly said...

fyna : maceh2 ..
oke ...

=)

nelly said...

kaka : hahaha . . maceh kaka ..

aZIEra itu aKu.... said...

thniah2...mst suke kan....hi3...akk pn ske bce entri2 adk:)

NICK IRFAN said...

semoga berjaya nelly! ape2pun sy pun support jgk blog nelly ni!! :)

nelly said...

aziera : terima kasih akk
=)

nelly said...

nick irfan : terima kasih support
=)

Faezah Hannah Al Baj said...

tu dia~ taniah nelly :)

MJ said...

wah..bgus nelly..teruskan usaha dlm berblog..
congratz ea menang contest sembang hari2..

zaty luvlianncezzz said...

sye pn suke nelly

dh msukkan ur blog dlm my blog list

ngeee~

qaseh said...

bgus2..keep blogging..2 thumbs up..

A'IM said...

TAHNIAH2

nelly said...

faezah : terima kasih

=)

nelly said...

mj : la .yeke ? mekasih bagi tahu .
alhamdulillah
=)

nelly said...

zaty : yeke ?
wah , terima kasih ! terharu !

nelly said...

qaseh : maceh

=)

nelly said...

a'im : terima kasih ya
=)

KUREKURE COMEL said...

wahhh.....cuke ye nelly...hehehe

nelly said...

yup .tapi tak boleh riak .hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...