Monday, January 31, 2011

Nini D & The Warna Contest

Elvy Nellysha | 1:52:00 AM | 18Comments |
السلام عليكم


Nelly ditag oleh Dak comel . .
Thanks ya !

Syarat-syarat : Tekan

1. apa pendapat anda tentang rekaan tudung sekarang?
Tudung sekarang dapat perhatian ramai . Yang tidak memakai tudung juga sudah mula terbuka hati untuk memakainya kerana banyak bentuk , corak dan fesyen yang menarik perhatian . .

 2. rekaan yang macam mana yang anda suka?
Yang simple dan menarik paling Nelly suka . Bagi Nelly , biar simple tapi menarik . .

 Lengkapkan slogan nih...
       " bertudung akan lebih bergaya jika........(40 patah kata)
Bertudung akan lebih bergaya jika kita tahu etika seorang muslimah yang memakai tudung . Tambahan lagi , ia akan jadi menarik apabila ia mengetahui batas-batas menjadi seorang muslimah yang beragama Islam . . 

Tarikh tutup : 31 JANUARY 2011 


JOM JOIN !

18 comments:

zaty luvlianncezzz said...

waaa...mcm2 contest kn

bravo nelly!!

NOOR FATIN said...

gudluck nelly!!! :)

puteri ain said...

comel animasi tu gerak2..hehe

imaza93 said...

good luck !! ima nak kasi taw , ima tag join ni , http://hey-rara.blogspot.com/2011/01/yang-sempurnakanku-contest-by-me.html

aNnE said...

sama..anne pun suka yang simple..hehe

Suhami Ahmad said...

gud luck yo nelly

Nini D.. said...

dear...tq for join..
wish u luck!!

Miss dorayAki said...

goodluck nelly! ;)

shahjiehan said...

niat kene btoi~

nelly said...

Nini D : hehe .thanks

nelly said...

Miss dorayaki : maceh .

nelly said...

shahjiehan : yup ..
=)

Cik_Shiqah said...

gudluck! (:

nelly said...

thanks

HadifaR_R said...

Tq...dah join pn.. :)

ciknabil-a said...

good luck nelly! :)

nelly said...

Hadifah_r : hehe .
oke
=)

nelly said...

Ciknabil-a : hehe .thanks .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...