Friday, January 14, 2011

Tak malu pakai pic Nelly ~!

Elvy Nellysha | 9:04:00 AM | 32Comments |
(Klik untuk besarkan)

السلام عليكم


Korang nampak ini ? Ada ke patut ambil gambar Nelly . .
Lepas itu , chat dengan Nelly cakap lucah-lucah . .
Tak ada makna Nelly nak layan ~

Kalau ya pun fanatik dekat Nelly , agak-agaklah kan ? 
Gambar pun nak guna ke ?
Ada juga orang macam ini !

Nak cakap muka Nelly muka MARKET , tak juga . .
Tapi , kasihanlah orang yang ambil ini . .
Bukan kali pertama dah kena . . 
Tak tahulah kenapa nak ambil gambar Nelly . .

32 comments:

iwan_dextrous said...

hahaha..ad gak peminat ea..caya lah

aZIEra itu aKu.... said...

fanitik sungguh nie.....membahayakan je

aNnE said...

sapa suruh cantik sangat..hehehe takdelah gurau je..hmm mungkin dia tertarik kot..haha

perbuatan itu dah mencabul hak individu...!HAHA

Grape Moon said...

Hehe,Nelly comel sgt sbb tu diaorg amek XDD

nuRaisha Azmi said...

HAHA yeah maybee market kott
comel comel pun susa kan ada pulak orang nak cilok cilok gamba ni
HEHE :D

Thiena said...

ok pe de peminat tu.. =p

nelly said...

iwan : haha . . mana ada peminat .gila tu namanya .

nelly said...

aziera : tahu tak pe . . hati-hati . .

nelly said...

anne : memang mencabul hak individu pun .smpai aty dia .

nelly said...

grape moon : mana ada comel . .

nelly said...

nuraisha : mana ada market . . tahu tak pe .sedih betul .

nelly said...

thiena : tak suka situasi ini . .
haha

Selipar Putus said...

huhu.. sape s0h jadik c0mel..
kan da de peminat fanatiksss. hak3

sab said...

haih. bahaya betul larh...

nelly said...

selipar putus : wawawa . .
mana ada comel . .

nelly said...

sab : tahu tak pe .
bahaya2 ~~

Selipar Putus said...

wawawawa.. manyak ade c0mel!
c0mel
c0mel
c0mel
c0mel
hikhik ;p

nelly said...

haha . .
kelakarlah kamu .

btw maceh ..u comel juga tahu .

Selipar Putus said...

hakhak..
beta hanye insan hina lagi dina..
mane ade c0mel cam tuan hamba.. kui3~

nelly said...

u ni ..
hahaha . .

rendah diri pulak .
hehehe

Selipar Putus said...

ala nyah....
i memang rendah p0wn..
sedey aw.. s0bs s0bs T_T

Fitrihadi.com said...

report je kat FB...tak pun blackmail dia hehe

nelly said...

selipar putus : aish .nelly pun rendah juga .
hahaha

nelly said...

fitrihadi : suda block dia .
bahaya . . .

NAA said...

bahaye betol... takot den...

nelly said...

bukan naa saja . .
nelly pun . .
banyak-banyak dalam fb tu , nelly jugak mangsa . .

wanja said...

dy ambik pic yunk la..
cz yunk c0mey..

nelly said...

comel ?
mana ada .
hehehe

atiey azha said...

wah ! secreto admirer la nelly . hehe

nelly said...

oh , tidak ! hahaha

EB said...

Waaaa.. Ni stalker ni...
Hahahaha.. Psycho org ni..
Sian dia....

nelly said...

haha ..
tu la ~
=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...