Friday, January 14, 2011

Tak malu pakai pic Nelly ~!

kindergartenlibrary | 9:04:00 AM | 32Comments |
(Klik untuk besarkan)

السلام عليكم


Korang nampak ini ? Ada ke patut ambil gambar Nelly . .
Lepas itu , chat dengan Nelly cakap lucah-lucah . .
Tak ada makna Nelly nak layan ~

Kalau ya pun fanatik dekat Nelly , agak-agaklah kan ? 
Gambar pun nak guna ke ?
Ada juga orang macam ini !

Nak cakap muka Nelly muka MARKET , tak juga . .
Tapi , kasihanlah orang yang ambil ini . .
Bukan kali pertama dah kena . . 
Tak tahulah kenapa nak ambil gambar Nelly . .

32 comments:

iwan_dextrous said...

hahaha..ad gak peminat ea..caya lah

aZIEra itu aKu.... said...

fanitik sungguh nie.....membahayakan je

Zeanne said...

sapa suruh cantik sangat..hehehe takdelah gurau je..hmm mungkin dia tertarik kot..haha

perbuatan itu dah mencabul hak individu...!HAHA

Zihahmoon said...

Hehe,Nelly comel sgt sbb tu diaorg amek XDD

nuRaisha Azmi said...

HAHA yeah maybee market kott
comel comel pun susa kan ada pulak orang nak cilok cilok gamba ni
HEHE :D

Mrs. Fathie said...

ok pe de peminat tu.. =p

kindergartenlibrary said...

iwan : haha . . mana ada peminat .gila tu namanya .

kindergartenlibrary said...

aziera : tahu tak pe . . hati-hati . .

kindergartenlibrary said...

anne : memang mencabul hak individu pun .smpai aty dia .

kindergartenlibrary said...

grape moon : mana ada comel . .

kindergartenlibrary said...

nuraisha : mana ada market . . tahu tak pe .sedih betul .

kindergartenlibrary said...

thiena : tak suka situasi ini . .
haha

Selipar Putus said...

huhu.. sape s0h jadik c0mel..
kan da de peminat fanatiksss. hak3

sab said...

haih. bahaya betul larh...

kindergartenlibrary said...

selipar putus : wawawa . .
mana ada comel . .

kindergartenlibrary said...

sab : tahu tak pe .
bahaya2 ~~

Selipar Putus said...

wawawawa.. manyak ade c0mel!
c0mel
c0mel
c0mel
c0mel
hikhik ;p

kindergartenlibrary said...

haha . .
kelakarlah kamu .

btw maceh ..u comel juga tahu .

Selipar Putus said...

hakhak..
beta hanye insan hina lagi dina..
mane ade c0mel cam tuan hamba.. kui3~

kindergartenlibrary said...

u ni ..
hahaha . .

rendah diri pulak .
hehehe

Selipar Putus said...

ala nyah....
i memang rendah p0wn..
sedey aw.. s0bs s0bs T_T

ftrhd said...

report je kat FB...tak pun blackmail dia hehe

kindergartenlibrary said...

selipar putus : aish .nelly pun rendah juga .
hahaha

kindergartenlibrary said...

fitrihadi : suda block dia .
bahaya . . .

Anonymous said...

bahaye betol... takot den...

kindergartenlibrary said...

bukan naa saja . .
nelly pun . .
banyak-banyak dalam fb tu , nelly jugak mangsa . .

wanja said...

dy ambik pic yunk la..
cz yunk c0mey..

kindergartenlibrary said...

comel ?
mana ada .
hehehe

Putri Sayang Kamu (PSK) said...

wah ! secreto admirer la nelly . hehe

kindergartenlibrary said...

oh , tidak ! hahaha

EB said...

Waaaa.. Ni stalker ni...
Hahahaha.. Psycho org ni..
Sian dia....

kindergartenlibrary said...

haha ..
tu la ~
=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...