Tuesday, February 1, 2011

If I have RM100 . . .

Elvy Nellysha | 2:02:00 AM | 17Comments |
السلام عليكم


Nelly baru perasan telah ditag oleh Cik bunga comel . .


If I have RM100 ? Nelly nak buat apa ?
Buat pengetahuan semua , kalau ada duit pun , Nelly selalu pergi buat makan (mana tak gemuk . Haha) atau isi topup .
Hehehehe . . .
Nak buat macam mana kan ?

Tapi , kali ini Nelly fikir mahu letak barang Nelly nak beli .
Kena fikir balik . . . Hahaha . .
Disebabkan Nelly suka dengar lagu , Nelly mahu walkman .




Sebab ia akan memudahkan Nelly untuk dengar lagu dekat mana-mana pun Nelly pergi .
I like . . . Senang sikit kan ? Kalau pakai handphone yang ada radio tu . .
Sakit hati ! Line asyik tersekat-sekat . . Hahaha .
Kalau walkman ini , dulu pernah ada tapi sudah dirosakkan oleh ADIK COMEL kan ? . .

Nelly tag dekat korang yang baca ini . Jangan nak buat-buat tak baca .
Hahaha . . 

17 comments:

Freaky said...

banyak gak bole makanan dengan rm100

Puan Besar Shag Yahaya said...

Wahh~ Gambar tu sangat oldschool punya barang! :P Pakai tape. Skrg tape pun dah tak ada dah. Haih.

Good Luck, Nelly sayam ;D

Wuucin Kimora said...

mp3?

aiyahassan said...

hohoo
baik beli mp3 or mp4 nelly

chuu said...

chuu penah beli walkman smpai skang elok lagi hihi., :P

misSbLurRy said...

kalau aku ada 100??

10-20 = makan
10=tambang

dah tue je....
wahahah

nelly said...

Freaky : gemuk cam tu .

nelly said...

Ouan besar shag yahaya : haha .kuno kan nely ?
kih2 .
thanks

nelly said...

Wuucin kimora : haha .mana2 saja .

nelly said...

aiyahassan : haha .ni nelly hentam je

nelly said...

Chuu : wah .tahan betul .

Lynn said...

kalau ade Rm100..ermmm apalah buleh beli ngan seratus..baik belanja makan ..jom sy belanja ..heheh:)

Gula-gula hati said...

kalo ade rm100 , nak belanje adik2 makan kepsi . .XD

Suhami Ahmad said...

hiyoo.. gud luck yo...hihi

nelly said...

Lynn : betul ni ? haha

nelly said...

Gula-gula hati : baiknya .
=)

nelly said...

Atok : maceh2 ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...