Monday, February 28, 2011

Bila tunggang basikal , nak naik motor dan sebaliknya

Elvy Nellysha | 5:45:00 PM | 28Comments |
Terima kasih semua yang bagi Nelly semangat . Sayang korang semua !
Mereview Nelly sampai pukul 10 pagi sahaja . Then , sudah tutup ok !

10 orang yang pertama akan dipost pukul 2 petang . Hehe


Ok , nak cerita . Haha . 

Petang-petang semalam berjalan dengan mengah ! Haha . . Lama juga tak jalan-jalan naik basikal .
Bukan basikal tak ada , tapi rasa macam tak mahu naik basikal .
Sebab bila naik basikal , masa inilah nak rasa bawa motor . Haha ..

Tipu kalau korang tak pernah macam Nelly kan ? Mesti ada yang pernah .
Letih Nelly berjalan dekat taman perumahan Nelly . Haha .

Tapi , best juga . Bersenam .
Mana taknya , duduk rumah 24 jam online saja . Haha . .
Tak bersenam langsung ! Makan , makan , makan .
Haha . .

Bab makan itu rahsia kita tahu . Haha . . 

28 comments:

nur aisya humaira said...

syok jugak naik basikal,keliling kampg..:)
da lme tk beraktiviti camni...sejak2 jdi besar ni kan??hak2

Cik TeN10 said...

emm.. kat sni main transport basikal and train.. xpn jalan kaki je.. tp kl dh musim salji mmg xnaik lah basikal.. trauma kot.. jatuh beskal last year.. huahua

topimagine said...

biasa lah.. manusia mane pernah puas. hehehe

faiz said...

tula...kdg2 bersenam ni mmg best...

niesz said...

hahaha..same lah mcm ni..asyid duk uma, on9 24jam..ekeke..

shah-kayrul said...

Rajin betul la nelly...nanti dtg terjah balik kat sini...nak tengok saper yang nelly dah review

MJ said...

tak pernah p0n rse nak naek motor..haha..mj lg suke basikal..wee~~

sab said...

lame dah sab xnaik basikal... aarrgghh!! basikal dh kena jual!! :(

sissyira said...

salam

dah tua-tua ni tak larat dah nak naik basikal.heheh

Hajar Rasdi said...

nelly sama ngn hajar!
dduk umah bina badan.. makan ja keja..hehe..=p

nabielahuda said...

makan makan makan.
same jek kite. haha

nelly said...

Nur Aisya Humaira : rasa nak kecik balik .hahaha

nelly said...

Cik ten10 : jatuh basikal ?
eish2 ..ciannya .

nelly said...

Top : haha .. nasib baik tau .

nelly said...

faiz : ssyyhh ..
syok ~

nelly said...

niesz : tu yang malas nak bangun .hahaha

nelly said...

shah-kayrul : terjah !!
=)

nelly said...

Mj : naik basikal bestlah pula .

nelly said...

sab : alahai .keciannya sab ..

nelly said...

sissyira : best tau !
=)

nelly said...

hajar : rahsia ~
=)

nelly said...

nabielahuda : haha ..
syyhh ..
=D

syairahmohdanuar said...

eh, dah lama gila tak bawak basikal.hoho

Adinda Amy Sensei said...

nelly....saya dah berkurun tak naik basikal..ntah ingat ke tak lagi nak naik beskal camne...hehehe

ika said...

rempit2.ngee~~

nelly said...

Syaira : mari bawa ..
=)

nelly said...

adinda : parah tu .

nelly said...

ika : jom2 .
=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...