Wednesday, February 23, 2011

Nelly , kenapa lambat balas komen ?

kindergartenlibrary | 5:57:00 AM | 17Comments |
السلام عليكم


Ada seorang blogger yang tanya kenapa Nelly lambat balas komen padahal Nelly online masa itu .
Biar Nelly terangkan ya . Hope tak kecil hati .
Nelly memang online dan baca apa yang korang tulis , tapi ada komen sebelumnya yang Nelly nak balas .
Ada yang entri dia panjang . So , Nelly baca dari awal sampai habis sebelum meninggalkan komen .
Nelly nak kena fahamkan apa yang dia tulis .,

Minta maaf ya . .

17 comments:

Anonymous said...

oo..camtu :)

Cik SCC said...

wokeyh..
SCC paham..
keh3

tp mmg btullah..
nk komen pun,kne la bce entrinya dulu kan?

NIFA said...

Epo paham nelly ! ^^
hehe
Epola

mykhalis said...

kene komen gakk..tak kire..hahaha

ZannaMazlan said...

ini lah sepatutnya kena buat, baca n3 sampai habis..tahniah!!

TravelWithMillo said...

xpe2 Millo maapkan janji review blog Millo ye...hahaha

Anonymous said...

Tira pun agak bz jugak dan ada sedikit lewat nak balas komen dan blogwalking blog Nelly. Harap Nelly faham ye :)

kindergartenlibrary said...

cik ayin : =)

kindergartenlibrary said...

scc : betul2 .

kindergartenlibrary said...

epola : tau ta per .

kindergartenlibrary said...

mykhalis ; mesti2 ..

kindergartenlibrary said...

zanna : semestinya ..

kindergartenlibrary said...

millomocca : haha ..
ugut !
=D

kindergartenlibrary said...

miss Tira : faham2 ..

Bidadari Syurga said...

betul akak sokong entry nie... baca entry kengkawan tu biar ikhlas... nanti tak syok nak antar komen...

athirahzaki said...

sokong nelly!
kang entri mende lain komen mende lain tak pasal-pasal kite gak yang malu kan.
huhu.

Solihin Zubir said...

adeyh.. hope memahami la kan..
nk membalas komen bukannya kerja mudah.. ye tak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...