Monday, February 28, 2011

Kutukan melampau tak mematahkan semangat pun

Elvy Nellysha | 4:11:00 AM | 32Comments |
السلام عليكم


Nelly memang tak tahulah kan hati manusia . . Suka mengkritik . Nelly boleh terima .
Tapi , biar kritikan tidak melampau .

Segala kritikan melampau Nelly memang tak rasa ia akan mematahkan semangat Nelly .
Biasalah kan , blogger . Bukan blogger sahaja , sesiapa pun boleh dikutuk .
I accept . Nelly belum famous dan tak mengejar famous . Statement berani ! Hehe . .
Kalau ada yang rasa ya , terima kasih ya . Nelly masih baru dan akan terus berblogging !

Mungkin korang antara manusia berjuta-juta yang tak puas hati .
Tapi , Nelly tahu blogger lain boleh sokong Nelly .

Thanks all ! ! Sayang korang yang menyokong Nelly . . 


Nak review blog jap .

32 comments:

Novelgurl said...

Salam Nelly..kena lagi ke ? Tak pe x pe setiap satu kutukan satu pengjrn..satu pahala dan satu kematangan ^^ Teruskan buat y terbaik k !

amanina said...

sbar je la nelly
rmy lg yg skong u
chill oke~
;)

Jeely jelly said...

ala.. biarkan je lah diorg nk ckp ape pun... org2 yg ckp cmtu sbnrnye dye jeles ngn nelly..hmm.. pelik2 je kan..wat pekak je lah..
ape2 pun.. go nelly go ! :)

cik ayin said...

bagus2..like it :)

:: Nonoy :: said...

tak yah pduli pa org nak kta. huhu~

u r cool! hehe ;)

Epola said...

wahh.hot2.
xpe.Epo sokong nelly!! ^^

cikcleopatra said...

laaa...baru bp hari cikcleo xon9 da macam2..nape la pendengko sangat dorang2 nie.

cik blink blink said...

sya sokong nelly...(^_^)

Cahyahana said...

Always support u Nelly, i think u are the best blogger I ever see!!_!!keep up the good work yah!!_!!biasalah ade lar yg jeles ngan blog Nelly tu,jgn layankan,yg penting kte happy,uhuhuuu~_~

cik pulau said...

entri Nelly 2 3 hari ni macam tengah kecewa dengan someone je..
sape yang buat cuk Nelly kita ni??
meh nak ketuk kpale dia.. lalala~ ^^,

Miss Tira said...

Inilah semangat yang kita mahukan. Haters sentiasa wujud. Kita tak boleh puaskan kehendak semua orang. Sedangkan Rasulullah s.a.w yang telah diiktiraf dunia sebagai manusia paling hebat juga ada haters sehingga sekarang.

Boleh rujuk sini: http://civic.bev.net/icb/pdf/i42_mn1.pdf

Kita jangan cepat melatah dengan kritikan dan hinaan. Balaslah dengan senyuman kerana manusia yang sabar itu adalah manusia yang paling kuat dalam dunia.

Cik Bidadari said...

kena kuatkan semangat... chaiyok!

shereena said...

i support u nelly^^
gambateh!

faiz said...

jgn dipeduli ape org ckp..

MAPPIAU said...

akak ok ok jer dik, tak nampak pun mane punce segale fitnah2 yang dilemparkan kat ko tuh, haiyaaa manusia manusia

bunga said...

jadikan ia sebagai satu semangat yer nelly..

hidup ni kita xdapat nak puaskan hati semua org..

selagi belum tersasar..bunga ok jer yek cyg..

nelly said...

Novelgurl : yup ..tq ya .

nelly said...

amanina : tq .

nelly said...

jeely : yup ..
hehehe ..
tq a lot .

nelly said...

Cik ayin : =)

nelly said...

nonoy : terima kasih .

nelly said...

epola : maceh ya .

nelly said...

Cik cleo : manusia kan .

nelly said...

Cik blink2 : terharu !

nelly said...

cahyahana : terima kasih ..jom sama-sama majukan diri .
=)

nelly said...

Cik pulau : jom !

nelly said...

Miss Tira : terima kasih !!
=)

insyaAllah .

nelly said...

Cik bidadari : yeah !!! tq .

nelly said...

shereena : support u to0 !

nelly said...

faiz : baik bos .
=)

nelly said...

mappiau : manusia kan kak .

nelly said...

Bunga : yeah ! semangat ..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...