Tuesday, February 22, 2011

Baru kenal dah minta nombor

Elvy Nellysha | 6:40:00 PM | 47Comments |
السلام عليكم

Nelly selalu kena situasi macam ini . . Baru chatting dalam 10 minit , baru nak faham dia macam mana , dah minta nombor . .
Biasanya lelaki yang mintaklah kan . .  Kalau perempuan , pada hal-hal yag penting saja .
Nelly pun tak tahu apa penyakit dorang ini . .
Peliklah . . Bila dah tak dapat , soalan paling femes keluar :
"Awak dah ada bf atau single ?"

Argh ! Tension saja nak jawab . . Kadang-kadang , Nelly malas nak jawab sebab itu peribadi Nelly . .
Nak ada atau tidak , up to me !
Tapi , bila dah tak nak jawab , ada pula yang cakap :
"Tak kenal maka tak cinta .Mana nak ada peluang ."

Ecewah ! Kalau susun ayat , jiwang karat punya der ~ Karat pun tak macam itu . Haha , , 
Pada lelaki yang macam ini , tolong ubah sikit perangai  . .

47 comments:

::koizora_ emy:: said...

betul tuh...sy pn slalu kne cmtuh...hehehe...


p/s:cner nk bg blog cntik eh?..no idea..huk2...:(

rizwan's sweetheart said...

mmg mls nk layan laki2 camni. npk despredo...

nelly... ada entry pasal nak cek cbox. hope nelly dont mind utk bg pendapat

Memo_Hazel said...

ade yg nk takel cik nelly ker??? hehehe

bunga said...

betul tu..bunga pom pernah..yerla no tepon xkan senang-senag jer nak bg kan..mana la tau dia p letak no kita tuk layanan seks xke naya kan..

budak kampung said...

sape suruh kamu comel..kan org dok mintak nombor jer...keh3

:: Zanna :: said...

besalah dek tu la lumrah masa nak kenal @ bercinta..sumenya tersusun dgn rapi..ahakz!!

Terkini : Header baru ^_^

kira kekuri said...

haha.laki memang mcm nih kn? asik minta no.. entah apa tujuan..hehe,
dan aku menyampah ngan laki gini =.='

misSbLurRy said...

aku pun......
niat baik nak kawan dlm dunia chat terus ilang
damn

MiMie AddNin said...

btol tu nelly..
ramai yang desperate kalu chatting tu...
mmg rase nk ketuk je kpale dorg kt dinding..
hahahah

Pakcoh said...

lain kali ikalo org tanye awk dah ade bf ke blom, jawab camni, "abang, saye ni tgh pregnant 2 bulan"..

MAPPIAU said...

slalunyer kalau akak berdepan dengan situasi macam nih akak memang tak kuase deh nak layan, menyampah!! hahahaha

ika said...

law ika an..sorry..sy gner public pon..hahahha

MiaDiera said...

selalu terjadi lepas tu bila ajak couple..haihh

kay_are said...

orang macam tu pun ade ye.. tunggu r sebulan dua dulu kan.. hee..

nelly said...

koizora : hehe blog cntik ?
kena cari di google .

nelly said...

rizwan's sweetheart : itulah msalhnya ., .

nelly said...

memo hazel : tak mahu .
=)

nelly said...

Bunga : itu yang lemah . .

nelly said...

Budak kampung :alamak ..mna ada comel

nelly said...

zanna : tapi , baru chatting ,sudah mahu nombor .adoi

nelly said...

kira kekuri : nelly juga .

nelly said...

missblury : tau tak pe .

nelly said...

mimie : campak je kat mana2 .
:D

nelly said...

pakcoh :wah .haha

nelly said...

mappiau : sama lah dgn nely .hahaha

nelly said...

ika : ecewah

nelly said...

miadiera : tu yang lagi malas nak layan .

nelly said...

kay_are : pndai ..
=)

mykhalis said...

hahha..klako la nelly nie..orang laki kalu chat sesame diepun die mintak no la.. itu maknanya lelaki tak curiga dalam berkawan..hehe

syufaa said...

huhuu..ssh nak caye org cmni..dh lme2 nti bkn contact sgt pon.. =.="

nelly said...

Mykhalis : hahaa ..
payah2 .

nelly said...

syufaa : dulu ye lah , sekrg mlas nk layan .hahaa

cik mieza said...

yg ajak chat sex un rmi..ape da...

zaty luvlianncezzz said...

hahaha..mst nelly hot

tp boys skang mmng gatal pn.huhu

btw jengok2 lah ke cni
hitam&putih paling feveret!!

hamzah ian said...

mcm2 zaman skrg.. huhu

Nur Atiqha Zaidi said...

nelly tahu,kwn tiqie ad grl g mntx no laki..nnty tiqie nk story dekat belog..tp tnggu mase yg sesuai lah..sekarang boleh BW je..

farah wahedda said...

SETUJU sesangat

EchA rAiEsYaH said...

yeah. .!mmg camni la slalu. .sakit ati gua~
huhu!

EchA rAiEsYaH said...

yeah. .!mmg camni la slalu. .sakit ati gua~
huhu!

nelly said...

Cik mieza : itu yang lagi malas .

nelly said...

zaty : mana ada hot

nelly said...

hamzah : tau pun .

nelly said...

tiqie : story ya ..

nelly said...

farah : maceh .

nelly said...

Echa : nelly pun ...

Miss Tira said...

hehehe, itu menunjukkan Cik Nelly kita ni seorang yang ramai peminat tahap stalkers tegar :D

nelly said...

mana ada ..
=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...