Monday, February 7, 2011

Ok . Hentamlah lagi . . .

Elvy Nellysha | 8:16:00 PM | 31Comments |


السلام عليكم


Baru saja tulis tentang dapat award .
Dapat sekali dengan hentaman yang agak menusuk kalbu juga !
Ok , Nelly tak pernah paksa-paksa orang komen entri Nelly .
Nelly post hanya untuk berkongsi dengan para BLOGGER yang lain . .
Kalau BUDAK COMEL_93 rasa tak puas hati dengan entri Nelly dan cakap orang yang komen Nelly hanya sebab muka comel , LU APAHAL ? ?
Bagi link ! Setel sama-sama . . .

Ada Nelly kata mahu jadi seperti FATIN LIYANA ke ? Jauh sekali untuk menjadi seorang yang terkenal .
Sebab Nelly masih baru .
Kalau rasa Nelly GEDIK , for your information , NELLY ANTI-GEDIK . .

Atau BUDAK COMEL_93 yang kurang mendapat sambutan dan mencari pasal ?
Come on lah . . Kita sebagai BLOGGER ada hak sendiri untuk bawa blog sendiri ke arah yang lain .
Semua orang ada keistimewaan sendiri ok . .

TAUBAT-TAUBATLAH nak mengata . . . 


31 comments:

sab said...

haha. ilex syg.. nelly gelak kan aje die tuh. wee~
jgn di layan.. nth pape agak nye..jeles sbnrnye tuh. :)

kay_are said...

pedulikan je cik nelly.. orang dengki n x puas ati memang banyak je kat dunia ni.. =)

aNnE said...

dia jeles kot..miahaha

Novelgurl said...

Assalamualaikum

heRM..Sabar eh Nelly..dia jeles tu sbb orng x ramai komen blog dia kot.dUNIA biasalh orng dengki tu.

CERITA SAYA :D said...

some people jealous of you. you should be PROUD ! :D

ciKmOt said...

tak yah la layan orang cam tu nelly...budak lagi tuu..hahaha..

buat derk jek...dia jeles la tu...
meh kawan ngan cikmot meh...

Encik MamaT said...

hahahaha... susah la.. ramai sangat mendengki.. hadoi.... mujurlah encik mamat tak glemer.. kalo tak.. mesti ada je yagn dengki.. haha

MAPPIAU said...

ish ish, ape kes la nih, dah la dik jangan di layan orang2 macam nih. tak de faedah okeh :).

iN Laa...~ said...

uish..
abaikan jer..
dier dengki tuh.. =P

Suhami Ahmad said...

tapi atok nak ucap tahniah!
tanhiah kerano blog nelly hebat sehinggakan ado yang nak menjatuhkan nelly =)

Sindarella said...

sabar je lah Nelly..
nk buat mcm mna dh nma nya pun manusia..ad la segelintir y mulut busukk uh.. smile ( :

pffttt..nelly patut proud sbb ad y "care" pasal belog Nelly..
HAHA ! sabarr ye..

Mint said...

Smpai begitu sekali ? Sabarlah Nelly :)

nelly said...

Sab : memang dah tergelak-gelak dah ..
:D

nelly said...

Kay_are : InsyaAllah ..
hehe .maceh .

nelly said...

Anne : agaknya kot .

nelly said...

Novelgurl : tak sangka betul nelly . .

nelly said...

Cerita saya : bangga ?
haha . . boleh ke ni ?

nelly said...

Cik mot : hehe .oke ..
dengan senang hati ..
=)

nelly said...

Encik mamat : haha . . suka dia ye ..hehe

nelly said...

Mappiau : yup ..
waste my time sangat . .

nelly said...

in laa ~ : tengah abaikan ..

nelly said...

Atok : wah atok . .
siap ucap tahniah .heheh .

nelly said...

Sindarella : haha ..
oke ..
bangga ..
haha

nelly said...

Mint : tengah sabar sangat ..

eija hassan said...

sabarlah yek nelly (;
peace.haha~

nelly said...

hehe .
cukup bersabar ..

ferra ferro said...

haha , die lagi gedik siap letak budak comel bagai ! cheittt

nelly said...

haha .
agaknya dia memang comel .

Cik Cammy Lia said...

ade jugak org mcm tu yer.huhu

mary meow(!) said...

dye jeles je tuhh , haha .

nelly said...

yup ..kecewa ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...