Sunday, February 20, 2011

Contest Tangkap Leleh Anjuran Puan Bee.com

Elvy Nellysha | 5:47:00 AM | 28Comments |


السلام عليكم

Nelly suka pada label ISU AGAMA . . 
Sebab Nelly selalu EMO kot ! !
Nelly suka pergi ke label ini daripada banyak-banyak label . .
Ini yang menarik bagi Nelly ye , Puan Bee  . .
Semua orang pernah bersedih kan ? ? Macam mana mahu hilangkan kesedihan ? ?
Baca entri dekat tempat Puan Bee
Ia kerana terdapat doa daripada ayat entri :

Lantas baginda mengajarkan sepotong doa."Wahai sahabatku, jika kamu amalkan doa ini setiap pagi dan setiap petang, insya Allah sebanyak manapun hutangmu,akan dilunaskan Allah SWT; Setebal manapun kedukaanmu,akan dilenyapkan oleh ALLAH SWT"


"Ya Allah, aku berlindung kepada-Mu daripada sifat sedih dan dukacita.Aku berlindung kepada-Mu ya Allah,dari sifat lemah dan malas.Dan aku berlindung kepada-Mu ya Allah ,dari sifat penakut dan bakhil.Dan aku berlindung kepada-Mu ya Allah, daripada beban hutang dan tekanan perasaan (oleh orang lain)" 

Ia juga dapat mengajar kita satu doa yang dapat dijadikan amalan . Semua kawan-kawan , baca bersama ok . . 
Dapat pahala . . Hehe . . 



28 comments:

cik ayin said...

gud luck yaww :)

nelly said...

thanks . .
=)

Novelgurl said...

Salam..bagus ^^
good luck tau Nelly =)

nelly said...

thanks

mykhalis said...

semoga hati kita sentiasa tenang..

nelly said...

Amin ~

Cik Ezy said...

gud luck nelly
=)

nelly said...

mekasih ..
=)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Wahh~ Nice sharing Nelly sayam! Dan Good Luck utk kontes tu ;D

nelly said...

Terima kasih
=)

MiaDiera said...

goodluck:)

dapat belajar doa baru hari nie,alhamdullilah memang nak sangat tau kalau ade doa macam tu sebelum nie

nelly said...

Terima kasih ya .
=)

Cik Zatie !xora said...

gudluck sys nelly!!!!

nelly said...

Maceh comel . .

NuSaNa NoSa 91 said...

owhh~ doa ni ada kt dlm Ma'thurat~~ ^_^

mr.syazwan said...

doa ini selalu diucapkan kita ketika selesai solat kan

hehe

anyways gud luck

bunga said...

semoga berjaya cyg..

Suhami Ahmad said...

mokasih share infonya..
=)

nelly said...

Nusana Nosa91 : amalkan :)

nelly said...

Mr. syazwan : =)

nelly said...

Atok : sama2 .
=)

Cik TeN10 said...

nice info.. thanks nelly ! (>.<)

MJ said...

gudluck nelly..=)

nelly said...

Cik ten10 : sama2 .

nelly said...

Mj : tengss
=)

Puanbee said...

nelly akk datang nk copy nantikan kemunculan ya ok! terima kasih join contest ni akk hargai sgt2

Miss Yaty said...

gudluck nelly ;)

nelly said...

Terima kasih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...