Monday, February 7, 2011

Korang tahu memasak ?

Elvy Nellysha | 4:13:00 AM | 59Comments |
السلام عليكم

Soalan ini selalunya CEPUMAS dekat lelaki dan perempuan .
Korang tahu memasak tak ? Haha .
Tahu ? ? Tidak ? ?

Dulu , Nelly selalu tanya kawan-kawan Nelly .
Jawapan dorang : "Eh , mestilah . Tolong tengok mak aku masak . Sama sahaja dengan aku masak"

Adoi , jawapan korang memang TAK BOLEH BLA .
Nelly tanya dia , dia jawab mak dia . .
Macam mana tu ? Jawab2 ! !
Tak tahu masak janganlah cover-cover . Haha . .


Akibat dekat korang yang tak pernah pergi dapur :

Adalah sepasang suami isteri ini yang bar berkahwin , dia mahu goreng pisang . Suami isteri itu dua-dua tak tahu masak .
Sekali dia pergi beli cat ! ! Dia kata sebab kuning itu dari cat . Adoi . . 
CERITA BENAR oke . . .  

Nasib ada orang tanya dia nak buat apa dengan cat itu  . .

59 comments:

-[miracle]- said...

ta reti masak sgt.
tp, tade lah smpi goreng pisang dgn cat pon ta reti beza. ahaha :P

Cik Eliza said...

haahahahahhaha!

parah tol lah!

=p

saya tahu masak !

maggie.

haha

ila said...

siket2 tu bole la..

blom taraf chef2 lagi la.huhu

KELI OH KELI said...

uiks..sampai beli cat?huhu...
keli oh keli tau goreng ikan keli ja..=)

JaMaL Arif Rosman said...

ghahaha ok saya pandai masak western food.. kalau masak2 kampung pun sikit2 je boleh hahaaha ^_^ u terel masak ape?? hahaa

JaMaL Arif Rosman said...

ghahaha ok saya pandai masak western food.. kalau masak2 kampung pun sikit2 je boleh hahaaha ^_^ u terel masak ape?? hahaa

JaMaL Arif Rosman said...

ghahaha ok saya pandai masak western food.. kalau masak2 kampung pun sikit2 je boleh hahaaha ^_^ u terel masak ape?? hahaa

Anonymous said...

ghahaha ok saya pandai masak western food.. kalau masak2 kampung pun sikit2 je boleh hahaaha ^_^ u terel masak ape?? hahaa

Mat Ganu said...

boley jer..nak masak pe?? hehehe

RaraTan said...

hua hua hua . alamatnye mampuihh larhh due due . wee ~

aliza said...

nelly reti masak tak?? hehe

chuu said...

adehh., bia betik beli cat @__@
kalu x reti masak pom tp salu tlg mak kt dapur lame2 msti pndai.,
percaye lah :D

SAIKO said...

haha.. gler r.. kalo nk sos, die celup plak dalam cat merah? macam tu? hahaha lwak..

nik farina aishah.... :) said...

ade ke nelly org buat macam tu..
dasyat betoll..

nik farina aishah.... :) said...

ade ke nelly org buat macam tu..
dasyat betoll..

nik farina aishah.... :) said...

yeke nelly??
dasyat tu... hehehe
eh , nelly reti masak ke/???
hehehe

mamawana said...

Mamawana tag Nelly

http://putihmerahbiru.blogspot.com/2011/02/putihmerahbiru-1st-giveaway.html

diamuslima said...

x kan la sampai mcm tu sekali.. hehehe.. lawak2.. so before kawin kena la pandai masak, klu x laki nak mkn ape.. hehehe

saperakue said...

saya tahu~~ masak air.. masak megi.. kih3

Si DauN CeRi said...

aik.. mcm tu punye cerita pon ada ke?? peliknye...~

Fahim 'n Alin said...

hahahah.. teruk sgt dah tu

Rozuan Ismail said...

masak nasi,maggi,air dan telur boleh la..hehe

KUREKURE COMEL said...

awat la pegi beli cat...tu sengal sgt dah...hehehe

nelly said...

Miracle : tu lah .kesian .

nelly said...

Cik eliza : hehe .paling senang !
=)

nelly said...

Ila : janji tahu .
=)

nelly said...

Keli oh keli : suka keli betul yer .

nelly said...

Jamal arif rosman : ok la tu .
hehe .
rhsia .
=-p

nelly said...

Mat ganu : cewah .chef ke ?

nelly said...

Raratan : tulah .tahu tak apa .

nelly said...

Aliza : reti .masak apa ?
rhsia .

nelly said...

Chuee : betul !

nelly said...

Saiko : yang tu agaknya ya la ..

nelly said...

Nik farina aishah : ada ...

nelly said...

Mamawana : tengss

nelly said...

Diamuslima : betul !!

nelly said...

saperakue : pandailah jugak
=)

nelly said...

Si daun ceri : memang pelik .

nelly said...

Fahim 'n alin : yup .memang truk . .

nelly said...

Rozuan ismail : tahu jugak
=)

nelly said...

kak mina : dah dia tak tahu masak .
:D

princess laila said...

eyeww. ade juga yek smpai bli cat? haha, klaka~

laila masak y smole2 bulih lar..ngehe~


nak rasa nelly masak! ;d

misSbLurRy said...

so far alhamdulillah.....
boleh lah....stakat masak simple2....

FiQ HaiDzir said...

Fiq suka memasak... nak kata terer tu, tak lah.. tp da start memasak dari darjah 2 tau... cakap je nak masak ape.. ahaks...

eja said...

walaupn x terer masak nasib baik la pandai la jgk masak pisang goreng klu x jd cam ni la..hehe kelakar sgt.. link ye
http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/02/kahwin-muda-selepas-belajar-ke-semasa.html

r-5 said...

saya tahu memasak walaupun saya seorang lelaki.~ hehehe

kay_are said...

masak simple2 reti r.. kre ok r 2 kan?? =)

nelly said...

Laila : tula .agaknya tak ke dapur .
nelly masak ? haha ,. nantikan ~~

nelly said...

missblury : wah .bagus2 ..
=)

nelly said...

Fiq : wah .bagus2 . .
teruskan !
=)

nelly said...

Eja : memang kelakar .
=)

nelly said...

r-5 : tabik ..
=)

nelly said...

kay_are : boleh diterima .
=)

|| amira || said...

nelly ! lama tak jenguk blog nelly .. hehe . sory la . sbb da lama tak on9. huhu . saya tak tau masak . hahaha . tapi nak belajar ^__^


ada tag untuk nelly :)

nelly said...

baguslah kalau mau belajar .hehe

tenggsss

erleena said...

sye ety msk bnde smple..yang berkuah sgt tuh lom agy..nnty sye blaja..so knklusi nye tak ety msk g spnohnye :)

nelly said...

haha .teruskan memasak !!

Mint said...

Lepas spm baru belajar masak lah.
Busy gitu. haha :P

nelly said...

haha . . masak2 ..
teruskn . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...