Friday, February 18, 2011

I love myself contest

Elvy Nellysha | 7:14:00 PM | 12Comments |


السلام عليكم

Nelly ditag oleh : Zaty comel
Syarat : Penganjur comel


Kenapa Nelly sayang diri sendiri ? Haha . Kenapa ?
Fikir-fikir . . Actually , Nelly suka bila ada yang kata "KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA"
Kata-kata iklan apa tu ? Ala . . Nelly lupalah . . Kata-kata itu memang beri perangsang betullah . .
Mana boleh benci diri sendiri kan ?
Kalau benci , dah lama dah buat pembedahan plastik . Ecewah ! Konon je lah Nelly oi .
Erm . Nelly sayang diri sendiri sebab tak ada sapa boleh jadi diri Nelly walau muka sama sekalipun .
Hehe . . Nelly adalah Nelly . Nelly the strange . Yup . Ramai kata Nelly memang pelik . What the ? Biarlah kan . . Tapi , Nelly sayang diri sendiri . Siapa lagi nak sayang diri kita kalau bukan kita yang mulakan . .

12 comments:

zaty luvlianncezzz said...

gud lux nelly :)

sma2 lah menyayangi dr kta kn :)

mykhalis said...

banyaknye contest masuk..gud luk tau..

chinta qiela said...

gud luck sygs ^__^

Puanbee said...

i lovemy self too

jom join contest akk

http://www.puanbee.com/2011/02/contest-tangkap-leleh-anjuran.html

nelly said...

zaty : maceh ..
yup .. betul2

nelly said...

Mykhalis : tq .banyak orang tag !
=D

nelly said...

chinta qiela : maceh dear .

nelly said...

Puan bee : hehe . tq

... said...

as salam...
semoga berjaya memenangi hati para juri kontest ;)

eh? kalau kita benci diri sendiri, tu maksudnya, kita benci zat2 yang telah Allah beri pada kita..sebab tu salah satu nikmat-Nya kepada diri kita :s

jangan ada rasa benci.bahaya tu.huhu..


http://fadzli-rt.blogspot.com/2011/02/pabila-hati-dan-lidah-beramal.html

Cik Ezy said...

gud luck ye nelly
=)

nelly said...

... : haha . InsyaAllah

nelly said...

cik ezy : thanks

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...