Monday, April 11, 2011

Jangan kata "Oh , saya suka awak" padahal dalam hati "Seksanya aku !"

Elvy Nellysha | 11:02:00 PM | 77Comments |
 السلام عليكم

Orang kata , dalam kapel mapel ni , biarlah ikhlas . .
Jangan bagi harapan ~

Ish kau Nelly , kau pun sama . . Haha . .
Ni pengalaman Nelly ya . .

Contoh :

A : Saya terlalu sayangkan awak .
B : Saya harap awak bukan cuma bagi harapan saja . .

(Terkedu si A . .)

A : Ya awak . .

Lama-lama A cakap :

"Seksa aku . . Terlalu bagi harapan !"

Dalam sesuatu hubungan , jangan sebab kesian korang terima orang tu ~ ~
Cakap saja lebih Nelly ni ! ! ! Beb , seksa beb terima sebab kesian . .

Seksa macam Nelly . . Hahaha . . . Nelly tak ubah macam A tu . .
Bagi harapan o0o ~

Tak hairanlah kalau Nelly minta clash , laki tu marah-marah . . Hehehe . . Parah beb nak setel ! ! !
Maaf kamu semua ! Nasib masih kawan dengan Nelly . . .



Nelly dulu banyak pakwe seyh . Dulu saja ~
Bukan nak bangga , tapi kenyataan . . .
Sekarang , single mingle bapak girl semua ada . Hahaha . .

Kesimpulan dekat sini , jangan nak kesiankan orang , lama-lama korang pula nak kesian dekat diri sendiri .
Dah terlambatlah kan ~

77 comments:

deDetz said...

hehe..klu saya nak jadi playgirl pn x dpt..sbb maslhnya, xda orang yg nak dimainkan!! wahaha..

semoga nelly dpt ambil tindakan yg bijak yea =)

nelly said...

Yup ..thanks !

EYQASARA said...

lebeih baik tak yah kapel lah.. klu suke trus msuk minang..! lg best! hihihi...

nelly said...

haha ..cakap memang sennag .buat payah o0o ~

misz fae said...

betul2..sayang org bia ikhlas..baru kita rasa lebih dihargai..;)

nelly said...

setuju !!

'yAnA' Cute said...

yup3..btol uh..t klu kte asyik kesiankn org je perasaan kte lak yg trabai..susah maaa...

Ainnur Afiffah :) said...

kene buat pilihan yg tepat. sbb nanti kte akn myesal .jgn bagi harapan yg samaa pda semua lelaki.nanti die kate kte mainkan die pulak kan.so,kawan je semua dulu,nanti baru pilih nak yg mane .hahaha XD

apleous25 said...

ouh.
nelly banyak noty ea dulu.dulu ^__^

NadiaFaz said...

saya pun buat macam ni dulu . tapi sekali je . heheh . sumpah tak buat lagi :D

Memo_Hazel said...

memo setuju. we at the same boat dear. hehe. klau dah word terlalu tu kuo, leh parah jugak jwb nyer.

shah-kayrul said...

setuju...jgn kita je sayang org tue separuh mati...orang tue sebesar kuman pun takde rasa sayang kat kita

Manja (let it be my sweet name) said...

lelaki suka cakap ayat manis2

Your eyes are too precious

Fyqa said...

hrgai hnya utk org yg ikhlas jekk...hehe

nelly said...

yana : tu la ..=='

nelly said...

ainnur : haha .kejam bunyi ..^^

nelly said...

apleous25 : sikit je ..hahaha

nelly said...

nadiafaz : nelly dulu je ..hahaha

nelly said...

memo : tau ..parah tau !

nelly said...

shah-kayrul : situasi ni ..
=='

nelly said...

manja : betul2 !!

nelly said...

fyqa : sedang mencuba ..^^

Cik TeN10 said...

hari ni mgkin kita seronok mainkn orang.. mcm mana kalau esok2 kita dipermainkan ???

ikhlas lah dlm setiap perkara.. :)

Fina Fento said...

betul2..utk kebaikan di masa depan..fikir diri sendiri dulu sebelum fikir orang lain kan?

nelly said...

yup ..betul ..^^

cik ayin said...

dulu pun cam nelly..ngeh3

MAPPIAU said...

hehehe nelly noty oh :D

say to easy=) said...

dulu im playgirl.last2 berciciran pastu tobat single selama bpe taun x igt.haha.alhamdulillah now ade someone wpun sblm nie single punye lama..jadi kelu.haha

nelly said...

cik ayin : haha kita sama ..

nelly said...

mappiau : sikit ..haha

nelly said...

say to easy : yup ..
nelly pun .but now single ..hehehe

d_LA said...

dla ni jns yg berterus terang taw, kdg2 x sanggup tp dr kite tipu perasaan kita dan hati dia baik kita berterus terang kan sblm hubungan bertambah kronik

Miss Tira said...

Ouh kira Cik Nelly ni dah letak jawatan jadi playgirl la ni ye. Hahaha. Tahniah. Kapel dan bercinta adalah berbeza. Percayalah. Tak semua orang bercinta itu kapel. Bercinta lain kapel lain.

Tun Aqilah said...

hehehe
alamak nelly terase la plak..
dulu qila bab2 kapel ni suka nk mnjaga hati org tp skng x ley ouh cmtu..
mmg seksa
hehehee

diana said...

hubungan atas dasar simpati tak kan kekal lama..
percaya lahhhhhh!!:p

man said...

yg penting kesedaran...
yg lepas jadikan iktibar.

Farah Shamsudin said...

ouch.. buatla pilihan yang tepatt... bagi akk, terima lah orang yg menyayangi kita lebih dari kita sayangi dia..:)

nelly said...

d_la : yup ..parah !

nelly said...

Miss Tira : yup ..
memang lain .just tak faham ^^

nelly said...

Tun Aqilah : hehe ..nelly pun terasa gak ..
=p

nelly said...

diana : nelly percaya !
=)

nelly said...

man : yup ..^^

nelly said...

farah : kalau ada ..^^

adan said...

saya pernah mengalaminya gak.. kesian punya pasal.. makan diri sendiri..

puanbee said...

bergerak ke arah kebaikkan bagus lah nelly :)

puanbee said...

bergerak ke arah kebaikkan bagus lah nelly :)

♥sophie♥ said...

nelly sophie rase mcm nelly rase jgk ! huhu ..hurmm,, now single mingle..

wahida said...

oh, lelaki mmg sgt sweet talker... i hate that!!

NUR AYNIE said...

same with me...=)

Munirah Ismail said...

susahnya kan jadi camtuh..huhuh

mie said...

pilih la yang terbaik..
hehehee

nik farina aishah.... :) said...

jangn bg harapan kalau diri sendiri tak suke payah nty nk menanggungnye,... :) hehe dari pengalaman jugak.. hahha

MiaDiera said...

setuju!,susahkan nelly kalau terima sebab kesian

Aezudin said...

mane lagi saket?
(a)memberi harapn dan cuba brthn.
(b)diberi hrpn dn trus brharap.
dua2 pon aku kne.

Fatma Diyana MB. said...

tak payah laa couple mouple ni. single mingle lagi best. kan nelly kan ? :))

ツ mIsS NaDEa ツ said...

ishh..
btoi laa ..
jgn la cian2..
merana idup ..huhu

eyjalukman said...

heheh lebih kurang laa kita nelly .
tp tu dulu laa .
skrg tak dah .
haha

Miss Anis said...

saye pun suke awk...hihi

nelly said...

adan : jangan kesian sangat ~

nelly said...

Puan bee : thanks !

nelly said...

sophie : kita sama !

nelly said...

waheeda : kita sama ! hehe ..hate gak .
=='

nelly said...

Nur Aynie : ^^

nelly said...

Munirah : bukan susah je , parah !!!

nelly said...

Mie : susah o0o ~

nelly said...

Nik : betul2 ..parah !

nelly said...

Miadiera : susah sangat2 !

nelly said...

azudin : aiseh ..belum kena ~

nelly said...

Fatma : betul2 ^^

nelly said...

Miss Nade : memang merana gila2 ..=='

nelly said...

eyjalukman : sekarang sudah berubah ~

nelly said...

Miss Anis : hahaha

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag dah kena. Tapi situasinya lain ;D

nelly said...

cecite ..haha

zippo miller said...

sORRY Jap, Saya ada sesuatu nak sampaikan

http://zippomiller.blogspot.com/2011/04/award-from-mamaluvcom.html

chentaNUYU said...

same with me dear..susah nk tarik diri! huhu

nelly said...

haha .sama !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...