Thursday, April 7, 2011

Lain tubuh , lain perangai !

Elvy Nellysha | 5:58:00 AM | 74Comments |
 السلام عليكم


Korang di kategori mana ? Melalui tubuh juga , seseorang mampu untuk dikenal pasti . .

Kategori Ectomorph
Individu-induvidu kategori ini dikenali pasti mempunyai saiz tubuh yang kurus dan kecil . Mereka dalam kategori ini lebih suka membuat kerja sendiri , ada pula yang gemar mengasingkan diri , mendiamkan diri , berfikir serta cenderung kepada sikap introvert , iaitu tidak terlalu gemar bersosial dan bercampur dengan orang ramai .

Kategori Mesomorph
Individu-individu dalam kategori ini dikenal pasti mempunyai saiz tubuh sasa dan berotot serta tegap . Mereka dalam kategori ini lebih tegas dan jelas dalam tindakan .

Kategori Endormoph
Individu-induvidu dalam kategori ini dikenal pasti mempunyai saiz tubuh gempal dan berisi . Mereka dalam kategori ini gemar bercampur-gaul , kecenderungan perasaan yang tinggi dan mudah didekati .

Terima kasih dekat buku bertajuk Magnet Cinta !
Nelly pinjam dekat perpustakaan ~

74 comments:

Miss Dill said...

jap, tengok bentuk badan jap.

hihi

Miss Dill^^

nelly said...

amboi ..hahaha

Nadia Mashuri said...

hhaa..
yang mana satu ya..

nelly said...

pilih2 ^^

MiaDiera said...

err kalau nak jawab semua di atas boleh,hehe

nelly said...

satu je .hahaha

syErAh said...

yang first skali kot...huhu

nelly said...

hehehe

Lily Farra said...

oo..baru faham

Novelgurl said...

eh..mesomorph dgn endormoph sme eh ?

nelly said...

^^

nelly said...

novelgurl : =)

♥sophie♥ said...

wahhh,, mcm tu ea,, hehe
nape yg last tu same

Nabila Huda said...

ohohohhh.. hehe..
cenggitu yerr..

nelly said...

sophie : maceh g au ..

nelly said...

nabila : ^^

Cik Ezy said...

saye kategori yg ke3..
gemok..
huhukk

nelly said...

jangan sedih2 ,.. ada kelebihan !
=)

Fatma Diyana MB. said...

nama unik. berbelit lidah nak sebut. haha.

nelly said...

hehe ..

nik farina aishah.... :) said...

alamak nelly , nik nak campur yg nombor satu and last sekali boleh tak ?? heheh tak gemok n tak kecik sangt .. :P so how??

nelly said...

aiyo ~
camane tu ~

Cik Bidadari said...

kita malu... nk point yg mana... kita jwb dlm hti... hah dgr tak?

nelly said...

yang mana2 ?

diana said...

tersimpul lidah akak nak nyebut nye.:p

Fadzmie Mohamad said...

Endormorph rules! Haha. :D

nelly said...

diana : hehehe

nelly said...

fadzmie : haha
^^

faiz amir said...

hahaha , i na yg first ouh tapi cam takan jee . so i rase i yg ke 3 laaa . haha

aNiS aNiSa said...

eh2...yang pasti bukan kategori pertama la kan keke

kalau pmpoan boley sasa jgak x?ehehe

latest entry : Mengemis Kasih~

topimagine said...

nak kategori yang kedua tu leh.. hahaa

lemongrassbeam said...

Perot sy boncit. Haha

puteri ain said...

errm errmm ermmm..

kategori kategori..hahahaha

cik ayin said...

1st :)

Wuucin Kimora said...

bijak bijak ;D

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

kakak kategori ectomorph..eh mcm tepat sekali lah..

nelly said...

faiz amir : hahaha

nelly said...

anis : boleh kot .hahaha

nelly said...

top : boleh3 ..
=)

nelly said...

lemongrassbeam : uik ?

nelly said...

puteri ain : nom 1 !

nelly said...

cik ayin : hehe

nelly said...

wuucin kimora : ^^

NUR AYNIE said...

yang last sekali..hahah~ lame x dtg sini dah berubah wajah rupenyer hihihi

MiSzy DiaN said...

kategori pertama kot.. ahahahaa..

nulhazwany abdul malik said...

ectomorph.. kurang bersosial.. emmm -_- betul kot. hehe

rj Etika said...

wahh...i dalam kategori Endormorph. gempal dan berisi. -.-"

Sunah Mohammad said...

ooo...saya kecik tapi tapi tapi bising jugak ni..hahaha~

Miss Tira said...

Macam tak berapa betul je fakta ni Cik Nelly. Tira tengok ramai golongan yang ke-3 tu suka mengasingkan diri dari bergaul sebab keadaan badan mereka.

Aezudin said...

semue kategori pon aku ade.bhaha

♥e'in♥ said...

e'in punye dkt kategori ectomorph.. hehe..

nelly said...

Nur Aynie : mesti ada perubahan !
=)

nelly said...

Misz dian : memang .hahaha

nelly said...

nulhazwany : hehehe

nelly said...

rj etika : jangan sedih o0o !

nelly said...

sunah : hahahahaha ^^

nelly said...

Miss Tira : tak semua lorh .
=)

nelly said...

aezudin : cam ner lak tu ~

nelly said...

ein : ^^

sahromnasrudin said...

sy yg no 1..mmg kne dengan penerangan itu....hampir tepat...

mr.syazwan said...

den kategori endormoph kot

huhuhu

zaty luvlianncezzz said...

hi3..sy kecik tp epy jer
:)

hot today!!
seandainya ISTERI buley lafaz talak

sabenazakey said...

xde pon kategori sabena..hahah

marshmallow said...

Kategori Ectomorph kah saya?
*perasan kejap diri ni kurus. ekekeke =.='

marshmallow said...

Kategori Ectomorph kah saya?
*perasan kejap diri ni kurus. ekekeke =.='

... said...

wa'alaikummussalam..
haha~
saya..saya pilih bentuk yang lain. haha~

saya jenis tak bising. suka diam dulu~

=p eh. dah masuk waktu. cekidaut dulu~

nelly said...

sahrom : hehehe

nelly said...

mr.syazwan : ^^

nelly said...

zaty : hepi selalu zaty !

nelly said...

sabenazakey : haha .carik2 ..

nelly said...

marshmallow : hehehe

nelly said...

.. :pilih2 ^^

kay_are said...

kategori yang cool xde ye.. rase xde dalam ketiga tiga kategori tu.. spesel sikit =P

nelly said...

mana boleh .hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...