Sunday, April 3, 2011

Semua blogger mampu dikenali !

Elvy Nellysha | 3:02:00 AM | 43Comments |
السلام عليكم


Today , cikgu nak ajar murid-murid ya sayang . . Hahaha . .
*Tak malu kan ~*
Baiklah , mulakan sesi pembelajaran . Jangan ada yang tidur ! ! !


Blogger . . Perlu terkenal ? Nope !
Habis ? Macam mana mahu dikenali ? Melalui entrilah sayang . . . *Baca segedik yang boleh ~*
Blogger mampu dikenali melalui entri yang best , sempoi dan ringkas . . .
Macam mana ?
Bagi entri yang penuh dengan nasihat dan panjang lebar , tolonglah buat perenggan !
*Merayu gila !*
Ini mampu buat orang baca sampai habis !

Biar tak femes tapi ayat yang menarik korang akan buat korang lebih femes !
Macam mana ? ?

Selalu tegur-tegur , komen mengomen , tinggal jejak . .
Jangan sombong beb ! Rugi saja korang sombong !
Kalau korang sombong , tolong padam blog korang SEKARANG JUGA !
Nelly mahu orang kenal Nelly melalui entri yang menarik . . .
Harap korang teruskan support Nelly ~!

USAHA TANGGA KEJAYAAN !
(Tak ada kena mengena . . .)

43 comments:

areteacar said...

BETUL..BETUL..BETUL.. (UPIN N IPIN) HAHAHA...

nelly said...

dak upin !

=p

Chegu Zubir said...

all u said above is right and true..hehehhee

suka ur entry

jom baca nih
Kriteria Jika Dia Jodohmu

nelly said...

tq !

Suara Hati Ini.... said...

sokong 101%!!

nelly said...

terima kasih !

Rozuan Ismail said...

kalau niat blogger tu betul.tuhan pon nak tolong blogger tu

ila said...

of kos nelly,

nelly said...

Rozuan : Yup2 !

:: Nonoy :: said...

betul3.. sokong3.. :)

nelly said...

ila : hehe ..
=)

shahsyaz said...

sangat benar cik nelly, :)

nelly said...

nonoy : tq !

nelly said...

shahsyaz : tq ..^^

Miss Dill said...

hoyeh nelly!

Miss Dill^^

Cik Ezy said...

cayok cayok!
eh mlm ni jgn lupe tgok ABPBH..
ekeke

Hatim said...

btul2....

Miss Tira said...

Sekarang ni Cik Nelly dah jadi cikgu. Entri sebelum ni ketua darjah. Amboi.. Hahaha.

nelly said...

Miss Dill : ^^

nelly said...

Cik ezy : tak lupa !

nelly said...

Hatim : ^^

nelly said...

cIK tIRA : JADI CIKGU JAP ~

Freaky said...

jadi blogger yang x dikenali lg best.. tulis je ape yang nak tulis :P

nelly said...

Kurang best ~
=p

D i n said...

sokong Nelly 200% hoho...hidup nelly..ha3

W said...

betul3, tak perlu gunakan kecantikan utk femes. hehe <3

Manja (let it be my sweet name) said...

usaha lift kejayaan hehe


Pencuci Muka yang Korang Guna?

kay_are said...

masuk kelas ni yuran die bape? bape lame kne blaja? bile leh grad?? =P

Cheritera Chenta said...

Thankz 4 ur tips.

sesuai tuk budak baru belajar cam saya.

TQVM

Cik Bidadari said...

hehehehe... bila kita cakap kita kena pastikan kita buat... ingat tu?

akutetapaku said...

stujuuuuuuuuuuu ngan n3 nih... hehe...

♥e'in♥ said...

betul2.. e'in sokong..

nelly said...

W : setuju !

nelly said...

KR : AMboi perli .
=p

nelly said...

cheritera chinta : ^^

nelly said...

cik bidadari : betul !

nelly said...

akutetapaku : tq !

nelly said...

ein : ^^

♥sophie♥ said...

heee,, suke entry ney,, betul lah ape nelly ckp =)

nelly said...

maceh !

Asma Ahmad said...

mjulah blia ngn blog. :p

nelly said...

yup2 ..
=)

♥ aliahƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ said...

sukalah bace entry nelly~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...