Thursday, April 7, 2011

Jika ia sebuah CINTA . .

Elvy Nellysha | 9:35:00 PM | 69Comments |
 السلام عليكم

Hari ini Nelly nak jiwang . Miss Tira , ia tiada kaitan dengan Nelly okay ? Hahaha . . 
Bagitau awal-awal . . .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak mendengar , tetapi ia sentiasa bergetar .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak buta namun ia sentiasa melihat dan merasa .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak menyeksa namun sentiasa menguji .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak memaksa namun sentiasa berusaha .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak cantik namun sentiasa menarik .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak cantik namun sentiasa menarik .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak datang dengan kata-kata namun sentiasa dihampiri oleh hati .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak terucap dengan kata namun sentiasa hadir dengan sinar mata .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak berjanji namun sentiasa cuba memenangi .

Jika ia sebuah cinta , ia mungkin tidak suci namun sentiasa harmoni .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak hadir dengan perkataan namun hadir dengan ketentetuan .

Jika ia sebuah cinta , ia tidak hadir dengan kekayaan dan kebendaan namun hadir dengan kerana pengorbanan dan kesetiaan . 


Kredit : Koleksi Cinta

69 comments:

KHRLHSYM said...

wah hehe.tiada kaitan mungkin tapi ada persamaan. 2-2 baik. hehe :p

nelly said...

aiseh !
hahaha

Sunah Mohammad said...

suke suke suke!!!!!! cambest entri ni~ ;)

nelly said...

tq !

chentaNUYU said...

Nelly dh pandai jiwang ye skrg :P

Miss Tira said...

Aik, awal-awal dah bagi ingatan ni. Haaaish, macam tahu je niat Tira ea. Hehehe. Okey, Cik Nelly tak jiwang (tangan letak atas dada mata pandang ke atas). Hahaha.. :D

nelly said...

aiseh , mana ada ~

ツ mIsS NaDEa ツ said...

chuke2 ~~~
paling like ayat neh-->
Jika ia sebuah cinta , ia tidak hadir dengan kekayaan dan kebendaan namun hadir dengan kerana pengorbanan dan kesetiaan . ..
=D

nelly said...

Miss Tira : tau tak pe ..
hahahaha

=)

nelly said...

Miss NdIA : HAHAHA

=)

i like !!!

sabenazakey said...

hebatnya kuasa cinta,.huhu. nelly jiwang nieh!

nelly said...

aiseh ..sikit je ..
=p

ツ mIsS NaDEa ツ said...

sbb cinta leh wt kite trgile2 ..
w0owww O_o
huhuhu =p

nelly said...

tu yang ramai tak betul ..
=)

sabenazakey said...

aisehh!! lagu nelly pon dah jiwang..
sdap ar roti telur sosej tuh,.ske ati je bg nme tu.

nelly said...

hahaha ...
hentam je tu ..ibu yang buat ..tu saja nak buat sendiri pagi tu
=)

sabenazakey said...

ouh,.nway brjaye wat perot sabena kembung mcm ikan buntal,.haha

nelly said...

haha ..nyum2 ..
sedap !!!

ツ mIsS NaDEa ツ said...

2laaa~~
lpas nie hspital sket mental ramai laa psaketnye uh..hukhuk

nelly said...

haha .sebab cinta ..
^^

ツ mIsS NaDEa ツ said...

btol 2 ~~~
cinta manusia bkn sgale2 nyee =)

Miss Ran said...

ske

nelly said...

Miss Nadia : pandai !!!

nelly said...

Miss Ran : ^^

cik sakura said...

pengorbanan dlm cinta..ouch..hai nelly..

ツ mIsS NaDEa ツ said...

hehehe cket jee =p

no_answer said...

nak tanyer ... mane dpt pic nie yerk ??? coz penah nampak my lecture buad pic nie kt lab ict .. -.-"

s.y.a.r.q said...

suka part yang ini : "Jika ia sebuah cinta , ia tidak cantik namun sentiasa menarik ."

tak semestinye luaran yang cantik tu selalu nya dalam nye baik :)

nelly said...

cik sakura : ^^

nelly said...

Miss Nadia : hehe ^^

nelly said...

No answer : kat google ..
=)

nelly said...

syatq : i like !!

♥sophie♥ said...

likee ! best lah ! betul ape yg nelly tulis tu =) heeeeeeeeee

nelly said...

hehe ..tq !

no_answer said...

ouh .. owkayh okayh ...

budak kampung said...

nelly dokter cinterrrr keh3

kalau x malas,singgahla
gadis mencuri menggunakan kemaluan,ciss
tips mendapat duit dari nuffnang
pendapatan nuffnang RM7960.86.woahhh
dipecat kerana memiliki buah dada besar
aura usop wilcha!!!

topimagine said...

semakin hari semakin jiwang yerk cik nelly ni :)

afqhzwwi said...

awwww. ini sangat sweeet. ^^

nelly said...

budak kampung : aiseh !`

nelly said...

top : sikit2 ..
=p

nelly said...

afq : tq !

EchA rAiEsYaH said...

cinta itu indah :)

NOOR FATIN said...

nelly sdg jatuh cintakah? hik hik

nabilah_2908 said...

berbicara tentang cinta..mmg indah.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
CUCI MATA ABPBH 2010

syairahmohdanuar said...

bila nelly berjiwangan.hihi >.<

nelly said...

echa : memang indah ~
=)

nelly said...

Noor fatin : Oh , tidak !!!!!!!

nelly said...

nabilah : yup2 !!
=)

nelly said...

syairah : hati2 ..

cik ayin said...

alamak....love..love..love :)

nelly said...

love , love , love .
=)

... said...

wa'alaikummussalam..
wah! nelly tukar header baru!
baru perasan. sebab sealu tutup fungsi imej. hehe. nak jimat quota

=_="

haha~
cinta, cinta, cinta~
apa yang nelly tulis tu betul.
tapi saya single lagi. iakan je. ekeke~

=p

infoShare :

Sains Tak Menipu; bila..

nelly said...

Haha ...wah , boleh ye ?
hehe
^^

Fyqa said...

wahh. nice word nelly :))


JANGAN TERLALU MEMILIH JODOH

fasya;) said...

amboi jiwang sungguh . HAHAHAHA :)

nelly said...

fyqa : hehe ^^

nelly said...

fasya : tak jiwang lorh !

Novelgurl said...

Cinta adalah anugerah ..hehe

atiey azha said...

amboi nelly . hehee ..

nelly said...

nvelgurl : ^^

nelly said...

atiey azha : hehe

CIK TOM said...

cinta tue subjektif...
cinta tue boleh jd racun dan juga madu bergantung kpd percaturan kita sendiri ;)

nano said...

nano xphm sgt dgn cinta lelaki hihihih

ika said...

sweet!!

nelly said...

cik tom : pandai !!

nelly said...

nano : sama la kita ~

nelly said...

ika : tq !

kay_are said...

owh. begitu ke.. baru r tau.. huu

nelly said...

hehe
^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...